ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה מעל המהירות המותרת בחוק

    אחת העבירות החמורות ביותר בתחום דיני התעבורה, היא נהיגה במהירות מופרזת. אם נתפסתם נוהגים במהירות מופרזת ו/או הואשמתם בנהיגה במהירות מופרזת ואתם רוצים לערער על הקנס שקיבלתם או להגיע מוכנים לזימון למשפט ולהפחית את הנזקים לעתידכם – צרו קשר עם משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן ונשמח לעמוד לשירותכם. המשרד פועל כבר עשרות שנים בתחום דיני התעבורה ונחשב למוביל בתחום זה בישראל. כמו כן המשרד פועל בכל רחבי הארץ.

    גם אם לחוצים – אל תבצעו נהיגה במהירות מופרזת:

    אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנהיגה במהירות מופרזת היא שאנשים טוענים שהם "מיהרו" אבל ממש מיהרו. חלק טענו שאם לא היו מגיעים בזמן היו מאבדים את פרנסתם, אחרים אמרו שהאישה קיבלה צירים, שההורה המבוגר לבד בבית והוא לא מרגיש טוב או שחס וחלילה היו צריכים להגיע לבית החולים באופן בהול. לא משנה מהי הסיבה – אל תנהגו במהירות מופרזת. במידה ותתפסו נוהגים במהירות מופרזת, יש סיכוי גבוה ששוטר יעצור אתכם או שאחת המצלמות בכביש שחשבתם שלא עובדת, תצלם אתכם ויישלח לכם הביתה קנס או זימון למשפט. קנסות בגין מהירות הם לא דבר נעים אולם ממהירות מסוימת מעל המותר מוגש נגדכם כתב אישום לבית המשפט לתעבורה וזה לא משהו שאתם רוצים להגיע אליו.

    לשלם את הקנס או להישפט?

    לעתים רבות כאשר מקבלים קנס מהשוטר שעצר אותנו, עדיף לשלם את הקנס ולסגור את הסיפור. לעתים האדם שנקנס חש שנעשה עמו עוול ולא הגיע לו הקנס ושיש טעות באבחנה של השוטר ו/או המצלמה. במקרים כאלה ואחרים שאותו אדם חש שלא נעשה עמו צדק, שהקנס שקיבל אינו צודק – יש לו את הזכות לבקש לעמוד למשפט טרם תשלום קנס. בבית המשפט יוכל לשכנע את השופטים מדוע מגיע לו עונש מופחת או לחילופין  אפילו לבטל את הקנס/הנקודות במקרים מסוימים.

    לכל מקרה של נהיגה במהירות מופרזת יהיה עליכם להיות מיוצגים על ידי משרד עורכי דין מוביל המתמחה בתחום דיני התעבורה שייצג אתכם וילווה אתכם בתהליך. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. משרד עו"ד דוד ואילת גולן, הוא משרד המוביל בתחומו בכל נושא עבירות התעבורה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support