ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף

    אם נתפסתם נוהגים ללא רישיון או שאתם רוצים להתייעץ לפני ששוללים לכם את הרישיון צרו קשר באתר או בטלפון עם משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן. המשרד פועל מזה 40 שנה בתחום המשפטים ומתמחה בתחום דיני המשפחה. המשרד נחשב למוביל בישראל בתחום דיני התעבורה ולכן מקרים רבים ושונים, בכל סדר גודל, לקוחות מגיעים אל המשרד מכל רחבי הארץ, מתוך כוונה לקבל עזרה, ייעוץ וייצוג מהטובים ביותר בתחום.

    מהי נהיגה ללא רישיון ואיך מגיעים לזה?

    נהיגה ללא רישיון כשמה כן היא, האדם הנוהג ברכב נוהג ללא רישיון, ללא רישיון בתוקף או כאשר הוא בשלילה/פסילה. במקרה הראשון אדם שלעולם לא הוציא רישיון נוהג ברכב על אף שאין לו הסמכה לכך והוא מסכן את הציבור ואת חייו וחיי מי שנוסע עמו. גם אם הוא למד לנהוג מאבא או מאדם קרוב אחר, עדיין ללא רישיון בפועל לא ניתן לעלות על ההגה בכבישי ישראל על פי חוק.

    המקרה השני הוא מקרה שבו נהג מסיים את תקופת 4-5 השנים הראשונות שלאחר קבלת רישיונו לראשונה ונדרש לעשות ריענון נהיגה. כאמור לפני שביצע את ריענון הנהיגה הרישיון עשוי להיות לא בתוקף באופן זמני עד קבלת הרישיון החדש ולכל הפחות נדרש מעבר בהצלחה של מבחן הרענון שהתבקש לעשות.

    במקרה השלישי מדובר באדם שקיבל פסק דין של שלילה מבית המשפט לתעבורה או פסילה מנהלית על ידי שוטר בדרגת קצין ולמרות השלילה הוא עדיין נוהג ברכב ומסכן את הציבור.

    מהו העונש בגין נהיגה ללא רישיון?

    העונש בגין נהיגה ללא רישיון, עשוי להגיע עד 3 שנות מאסר. מדובר בעונש כבד מאוד והוא כולל רישום פלילי מן הסתם ונקודה שחורה שתסחבו אתכם להמשך העתיד שלכם, דבר שאתם בהחלט לא רוצים להגיע אליו. על כן בכל מקרה של נהיגה ללא רישיון, אם נתפסתם ונשלחתם לחקירה במשטרה, אם פתחו נגדכם כתב אישום בבית המשפט לתעבורה – צרו קשר עם משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן כדי לקבל את הייצוג המקצועי והטוב ביותר שתוכלו לקבל בתחום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support