ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה בשכרות נהג חדש

    במידה ונעצרת בעת נהיגה בשכרות נהג חדש רצוי לפנות למשרד עורך דין תעבורה באשדוד דוד גולן.

    קיימות עבירות תנועה רבות, חלקן חמורות חלקן פחות. נהיגה בשכרות נחשבת לגרועה מכולן. הנושא גרוע ביותר אצל בני נוער וצעירים אשר שותים, משתכרים ולאחר מכן נוהגים ברכב ללא מודעות למצבם ולמה שהם יכולים לגרום. כולנו שמענו על התאונות המחרידות אשר התרחשו לאחרונה על ידי נהגים צעירים אשר נהגו תחת השפעת אלכוהול.

    נהיגה בשכרות נהג חדש – מה צריך לדעת

    נהג מוגדר כנהג חדש עד שנתיים לאחר קבלת רישיון הנהיגה. נהג חדש צעיר הוא נהג חדש שטרם מלאו לו 24 שנים. נהג חדש כולל גם את הנהגים אשר הוציאו רישיון לאופנוע או כל מכונה ניידת.

    על נהג חדש חלות תקנות מיוחדות, כגון חובת נוכחות של נהג מלווה והגבלות על מספר הנוסעים שבאפשרותו להסיע.

    שכרות אצל נהג חדש מוגדרת כריכוז אלכוהול העולה על 50 מק״ג אלכוהול בנשיפה של ליטר אויר כפי שנמדד בדגימת נשיפה או ריכוז העולה על 10 מ״ג אלכוהול ב-100 מיליליטר דם. אצל נהג רגיל המינונים הללו גבוהים יותר: 290 מק״ג אלכוהול בליטר אויר נשוף או 50 מ״ג ב-100 מיליליטר דם.

    עונשו של נהג חדש אשר נתפס נוהג בשכרות הוא פסילת מינימום של שנתיים בעבירה ראשונה ו-4 שנים בעבירה שניה. זה לא נגמר שם. לאחר הרשעה בבית המשפט לתעבורה, משרד הרישוי יכול להאריך את תקופת ההגדרה כנהג חדש לעוד שנתיים ובנוסף לחייב אותו לעבור טסט תאוריה ובדיקות במכון הרפואי לבטיחות בדרכים והן אינן קלות למעבר.

    במידה ונהג חדש נתפס נוהג בשכרות כדאי להתייעץ עם עורך דין מומחה לתעבורה בכדי לנהל את כל ההליך המשפטי בצורה חכמה אשר תנסה למנוע את הבירוקרטיה הזו.

    האם יש עורך דין מומלץ לטיפול בעבירות תנועה

    משרד עורך הדין דוד גולן מייעץ במקרים של מעצר בנהיגה בשכרות נהג חדש. משרדינו הוא מהמובילים בארץ בדיני תעבורה. אנחנו דואגים לספק ייצוג משפטי מעולה מהמעלה הראשונה ללקוחותינו. צרו קשר עכשיו לצורך ייעוץ משפטי.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support