ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה בשכרות בפעם הראשונה

    במידה ונתפסת בעת נהיגה בשכרות בפעם הראשונה מומלץ לפנות למשרד עורך הדין דוד גולן.

    נהיגה בשכרות נחשבת לאחר מעברות התנועה החמורות ביותר. כל נהג הנתפס עם רמת אלכוהול מעל הריכוז המותר מאבד את רישיונו במקום ל-30 יום ונפתחים נגדו הליכים משפטיים. הרשעה בנהיגה בשכרות עלולה לגרור איתה עונשים כבדים.

    כיצד ניתן להתמודד עם נהיגה בשכרות בפעם הראשונה

    ● מבחינת החוק, אדם מוגדר כשיכור בארבעה מצבים:

    • ○ מי ששותה משקה משכר בעת הנהיגה או בעת שהוא ממונה על הרכב.
    • ○ מי שבגופו מצוי סם מסוכן או תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן.
    • ○ מי שבגופו מצוי אלכוהול בריכוז הגבוה מהריכוז שקבע שר התחבורה בהתייעצות שם שר הבריאות ובאישור ועדת הכלכלה של הכנסת (״המידה הקבועה״).
    • ○ מי שנתון תחת השפעת משקה משכר או תחת השפעת סם מסוכן, ובלבד שבבדיקת מעבדה לא נמצא שריכוז האלכוהול בדמו נמוך מהסף שנקבע בתקנות (״המידה הקבועה״).

    ● המידה הקבועה לנהיגה בשכרות מוגדרת כ-50 מ״ג אלכוהול ב-100 מ״ל דם או 240 מק״ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף בבדיקת נשיפה. משטרת ישראל בדרך כלל מגישה כתבי אישום נגד נהגים אשר נמצאו בבדיקת נשיפה עם מעל 290 מק״ג אלכוהול בליטר אוויר.

    ● עונשו של אדם שהורשע בנהיגה בשכרות יכול להגיע לשנתיים פסילה או יותר במידה ומדובר בעבירה ראשונה. העונש אינו כולל את העונשים הנלווים כגון פסילה על תנאי, מאסר על תנאי וכדומה.

    ● בתי המשפט רואים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול התנהגות קלה ורשלנית ורואים את עצמם כאחראים למיגור התופעה על ידי מתן עונשים חמורים ומקסימליים הקבועים בחוק.

    ● במידה ונתפסים בעברה של נהיגה בשכרות צריך לפנות במהירות לעורך דין תעבורה. פניה מוקדמת לעורך דין יכולה לצמצם את הנזק ולהתנהל נכון מול הרשויות השונות.

    למי כדאי לפנות כאשר נתפסים על נהיגה בשכרות

    משרד עורך דין תעבורה בחיפה דוד גולן מייצג נהגים אשר נתפסו על נהיגה בשכרות. משרדינו מטפל בכל עבירות התעבורה מעל 20 שנה ונותן מענה וייצוג משפטי בכל רחבי הארץ. פנו אלינו היום לצורך ייצוג אמין ויעיל.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support