ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מקרים לא צפויים בדרכים

    הכביש מזמן עבור מרבית הנהגים לא מעט הזדמנויות שונות, אשר עלולות להוביל לכדי מקרים של עבירות תנועה ולעיתים אף ענישה חמורה במיוחד. מקרים שכאלו אשר יכולים לכלול בין היתר נהיגה בשכרות, שימוש בפלאפון בזמן נהיגה ועוד מגוון רחב של מקרים שונים. בין כל אלו גם סוגי הענישה עלולים להשתנות, כאשר העונש עלול להסתכם בכדי קנס וללא נקודות ובמקרים שונות אף להסתכם בשלילה מנהלתית בתוספת של קנס ואפילו נקודות חובות. לכן במקרים שכאלו מומלץ לבחור בעורך דין מנוסה בדיני תעבורה, כמו עורך דין תעבורה דוד גולן המספק ליווי משפטי במגוון מקרים של תאונות דרכים ואפילו צבירת נקודות.

    כיצד להתמודד עם זה?

    דיני תעבורה עלולים להשתנות לא רק בשל האכיפה המתקיימת בסוגי הכבישים השונים, אלא בחלק לא קטן מהמקרים גם בשל היסטוריית הרשעות של הנהג או בתוצאות האירוע למשל. אך גם מקרים הקלים ביותר כמו שימוש בטלפון בזמן נהיגה, יכולים לדרוש את שירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב והסביבה אשר יוכל במידת הצורך לעזור בהליך של מחיקת הנקודות. וכאשר מתקיימת צבירה של נקודות בין אם בעבור שימוש בפלאפון או עקיפה על קו הפרדה רצוף, עורך דין מנוסה יוכל לעזור לנו לצלוח הליך זה במהירות.

    אך לא רק מקרים של צבירת נקודות עלולים להיות רלוונטיים עבור שימוש של עורך דין תעבורה, אלא גם מקרים של נהיגה ללא רישיון, הכרת נסיבות מקלות למקרים אפילו של נהיגה בשכרות ועוד. כל שכן השימוש יכול להתקיים גם דרך ייצוג בבית המשפט, אל מול הקצין המנהלי וכמובן בהגשת מכתבים עבור גופים הרלוונטיים.

    הפתרון לכאב הראש

    עורך דין תעבורה בתל אביב יוכל להעניק לנהגים אשר פרנסתם או יכולת העצמאות והניוד שלהם תלויים ברישיון הרכב שלהם, את חבל ההצלה הנכון עבורם. כל זאת לא רק באמצעות מחיקת נקודות כמו שציינו מעל אלא גם בביטול פסילת רישיון מנהלתי, המרת ענישה ועוד.

    ובמקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ולקבל ליווי משפטי הולם

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support