ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מקרים חריגים של דיני תעבורה

    החיים עלולים לזמן לרבים מאיתנו סיטואציות שלא תמיד נוכל לשלוט עליהן, כמו למשל מקרה דחוף אשר יגרור גם אדם בעל פסילת רישיון לתקופה מסוימת לכדי מצב של נהיגה בזמן פסילה. מקרים שכאלו קורים ועלולים לקרות לא פעם, הם אינם מוצדקים על פי חוק ואף להפרה של צו משפט או לחילופין הוראה של הרשות. כל שכן מקרים שכאלו עלולים להניע לכדי מספר עונשים חמורים, כאשר הכבד מבניהם הוא כמובן שלילת רישיון באופן תמידי. לכן במצבים מסוג זה מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, המתעסק לא רק במחיקת נקודות ועבירות של נהגים חדשים אלא גם במקרים של נהיגה בזמן הפסילה וניסיון של מעל לשלושים שנים.

    דוגמאות חמורות ומי פוסל

    בתי המשפט מתייחסים לעבירות מסוג נהיגה בזמן פסילה לעבירות נהיגה די חמורות, שכן במרבית המקרים בתי המשפט גם אינם מקלים ראש באופי העונשים. עם זאת הנסיבות, עבר הרשעות גם במישור הפלילי וגם במישור התעבורתי עלולים להשפיע על גזר הדין המבוקש. למשל אדם בעל עבר פלילי עשיר עלול לספוג מאסר אשר עלול להתחיל בשלוש שנים ובנוסף, עלול להתווסף במקרים שכאלו גם שלילת הרישיון לצמיתות.

    עם זאת פסילת הרישיון יכולה להתבצע על ידי משרד הרישוי, במקרים של צבירת שלושים ושירה נקודות או במקרים בהם מתקיימת מגבלה פיזית חדשה של הנהג. מקרים של פסילה מטעם בית המשפט עלולים להתקיים במקרה ומתקיימים הליכים משפטיים כנגד הנאשם, בין אם בעבירות סמים או פלילים. וכמובן במקרה ביצוע עבירות מסוכנות, ראשי קצין משטרה לפסול את הרישיון גם כן.

    חוק ענישה ודרכי התמודדות

    החוק המתייחס למצבים של נהיגה בזמן פסילה ויוצא מנקודת הנחה, כי הנהג איננו מודע לפסילת הרישיון. אך כאשר מתבצעת נסיעה תוך כדי ידיעה והכרה בפסילת הרישיון הנהג צפוי להיעצר, בפעם הראשונה המדינה תבקש גם מאסר בפועל ואילו בפעם השנייה של מקרה כזה אף פסילת רישיון למשך שנתיים.

    לכן מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, לצמצם את חומרת העונשים ולהנות מליווי משפטי מעולה

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support