ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מקרים בהם נדרש התערבות של עורך דין מקצועי

    כאשר מדובר בעברות תנועה הן יכולות להפתיע את רוב הנהגים, בין אם התכוונו לבצע עבירה ובין אם ביצעו אותה בצורה אינסטינקטיבית כמו להציץ בפלאפון בדיוק ברגע שהתקבלה הודעה. מקרים שכאלו דורשים ללא ספק התערבות של עו"ד תעבורה תל אביב, אשר יוכל להעניק את הכלים האיכותיים והאפקטיביים ביותר להתמודדות אל מול הענישה שעלולה להגיע בעקבות עבירות אלו. לכן עדיף להסתמך על עורך דין מנוסה ובעל "קבלות" בדיני תעבורה כמו עורך דין תעבורה דוד גולן, המספק ליווי משפטי לכלל המקרים הכוללים עבירות תנועה החל מעבירות של נהגים צעירים ועד לכדי נהיגה בשכרות ואפילו צבירת נקודות ועוד.

    שירותים מוצעים נפוצים 

    נסיעה בכביש כמו שציינו עלולה לגרור לא מעט עבירות תנועה, במיוחד כאשר מדובר בנהיגה המוגדרת על פי חוק כנהיגה בחוסר אחריות אשר עלולה לכלול מספר רב של עבירות תנועה ומן הסתם לכלול גם כן נקודות חובה עבור הנהג. מקרים נוספים כמו נהיגה בשכרות או עבירות תנועה של נהגים חדשים, עלולים לגרור גם זימון לבית משפט ובחלק מהמקרים גם פסילה מנהלית של רישיון הנהג. במקרים שכאלו שימוש בשירותיו של עו"ד תעבורה תל אביב והסביבה, ניתן יהיה להתמודד בצורה יעילה יותר בין אם בהמתקת הדין ובין אם בביטול פסילת הרישיון.

    בנוסף לכל אלו חשוב לזכור את נדבך נקודות החובה, אשר עלול להוביל גם לקורסים בנהיגה מונעת, גם ביצוע טסט חוזר ועוד מגוון סנקציות וענישות שונות. לכן עבור מקרים שכאלו שימוש בעורך דין תעבורה מנוסה, נוכל להבטיח לא רק לווי משפטי מצוין אלא גם לאגור חומרים רלוונטיים עבור התביעה ואפילו לשינוי החלטת בית המשפט.

    שימושים נוספים

    מעבר לכל הדוגמאות שהזכרנו מעל, שימוש בשירותיו של עו"ד תעבורה או אפילו בחיפה יוכל לעזור לנו בהליכים של מחיקת נקודות, אשר עלולים לנוע החל מהעמדה לדין והמרת הנקודות ועד לכדי ביטול פסילת רישיון בידי משרד התחבורה.

    ובכדי לקבל שירותים מצוינים כמו שציינו, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן ולהבטיח שירות משפטי מעולה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support