ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    מהלומה נוספת למשטרת התנועה ולמכשיר הינשוף לבדיקת נהגים שיכורים

    בית המשפט לתעבורה בתל-אביב זיכה נהג בגין עבירת שכרות תוך מתן ביקורת קשה והבעת מורת רוח רבה על התנהלות התביעה המשטרתית בתיק זה. בית המשפט קבע כי התנהלות התביעה בתיק הייתה "משוללת כל הגיון משפטי או תרבות של התנהלות נכונה בתחום של מנהל ציבורי תקין" ואיים כי בעתיד לבוא לא יהסס להטיל הוצאות על התביעה במידה ותתעקש לנהל תיקים ש"אין כל צורך והגיון בניהולם".

    השופט שלמה איזקסון, מבית המשפט לתעבורה בתל-אביב זיכה נהג מאשמת נהיגה בשכרות לאחר שתוצאת מדידת מכשיר הינשוף בעניינו הייתה בשיעור של 285 מיקרו-גרם אלכוהול

    (המידה המותרת עומדת על 240 מ"ג).

    פסק הדין של בית המשפט לווה בביקורת חזיתית קשה של בית המשפט על התביעה המשטרתית, אשר התעקשה להמשיך ולנהל את ההליכים בתיק למרות שחוות דעת שהוגשה מטעם מומחה מטעמה (ד"ר שלמה אלמוג) בהליך אחר שמתנהל בבית המשפט בירושלים, מלמדת כי במכשיר הינשוף יש קיימות סטיות ולשם הזהירות יש להגיש כתבי אישום ממידה של 290 מ"ג ומעלה.

    השופט איזקסון כתב בהכרעת הדין מילים קשות על התביעה המשטרתית אשר אימצה לשיטתו התנהלות בלתי ראויה כלפי בית המשפט בחזקת "ישחקו הנערים לפנינו" ובכך הביאה לבזבוז מיותר של זמן שיפוטי דבר המהווה "פגיעה קשה באינטרס הציבורי ובמשאבים היקרים שהוא מקצה, למלחמה בביעור עבריינות התנועה".

    עוד קבע בית המשפט כי התנהלות התביעה בתיק הייתה "משוללת כל הגיון משפטי או תרבות של התנהלות נכונה בתחום של מנהל ציבורי תקין" ואיים כי בעתיד לבוא לא יהסס להטיל הוצאות על התביעה במידה ותתעקש לנהל תיקים ש"אין כל צורך והגיון בניהולם".

    סנגורו של הנהג עו"ד דוד גולן, העוסק בדיני תעבורה מסר כי "המדובר במהלומה נוספת למשטרת התנועה ולמשרד התחבורה שאישר את המכשיר, אשר המדיניות הקלוקלת שאימצו רשויות אלה הביאה להרשעת שווא של מאות נהגים שהורשעו בשכרות בכמויות מדידה הפחותות מ-300 מ"ק ונפסלו מנהיגה לתקופות ארוכות שלא בצדק". ת 30683/07 מדינת ישראל נ' שרעבי ניר (16/03/2009)

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support