ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    חוקי התנועה – כיצד הם באים לידי ביטוי?

    ישנם לא מעט דרכים לשמור על חוקי התנועה כיום בישראל, בין אם מדובר בחוקי ענישה מתקדמים, באמצעים שונים לאכיפה ובירור של מקרי תאונה ועד לכדי צבירה של נקודות תעבורה. המקרים אשר עלולים להביא לכדי צבירת נקודות, נעים החל ממהירות מופרזת ועד לשימוש בנייד כאשר חלק מהעבירות עלולות לגרור לא רק נקודות חובה אלא גם הזמנה לבית דין ועוד סנקציות שונות. אך חשוב לזכור כי ניתן כיום למחוק נקודות אלו בשלל דרכים, ועל מנת לטפל במקרים שכאלו בצורה הכי טובה מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן. כך נוכל להבטיח מטריה משפטית מעולה וייעוץ בעל ניסיון של מעל לשלושים שנים.

    עבירות נפוצות

    מקרים של נקודות תעבורה כוללים בתוכם מגוון רחב של מקרים שונים, כאשר הפופולריים ביניהם כוללים למשל שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, עבירה אשר עלולה לגרור כשמונה נקודות. נהג שאיננו חגור למשל עלול לגרור כשש נקודות ואילו נהיגה תחת השפעת אלכוהול/סמים, תגרור כעשר נקודות חובה וגם זימון לבית משפט. מקרים נוספים כמו סירוב להיבדק בבדיקת ינשוף "יעלו" לנהג המסרב כעשר נקודות כאשר גם עקיפה מסוכנת תוך חציית קו הפרדה רצוף, תגרור כעשר נקודות גם כן והזמנה לבית משפט.

    מקרים אלו ועוד מקרים שונים עלולים להוביל גם לכדי צבירה של נקודות חובה, כאשר צבירה של עד עשרה נקודות ימחקו בטווח של שנתיים(ללא ביצוע עוד עבירות וצבירת נקודות) ואילו צבירה של מעל לשניים עשר נקודות ועד לעשרים נקודות עלול להוביל לכדי קורס לנהיגה מונעת. החל משלושים ושש נקודות, העונשים אמורים לכלול גם פסילת רישיון וכמובן דיון בבית משפט.

    דרכים להתמודד

    כיום ניתן להתמודד עם צבירת נקודות תעבורה בעזרת עורך דין מנוסה, אשר יוכל להפחית את הנקודות ולהמיר אותן לכדי הסדרי טיעון או בחלק מהמקרים לביטול של חלקן ואפילו לכדי הפחתה. עם זאת חשוב לזכור כי מקרים אלו נשענים על היסטוריית הרשעות של הנהג.

    לכן במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין תעבורה דוד גולן, ולקבל שירות משפטי מעולה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support