ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    השלכות של נהיגה במצב שלילה של רישיון

    נהיגה בכביש עלולה לגרור לא מעט מצבים מורכבים, גם עבור הנהגים וגם עבור רשויות האכיפה המנסות לשמור על שלומם של הנהגים וגם של הולכים הרגל. חלק ממקרים אלו עלולים לכלול נהיגה בשכרות, שימוש בטלפון בזמן נהיגה וכמובן נהיגה בשלילה. מקרים שכאלו נחשבים לדי פופולריים ואף להוביל לכדי מגוון של עונשים וסנקציות כאלו ואחרות כנגד הנהגים המורשעים, אך במקרה זה מומלץ להכיר את ההליכים, את הגופים הרשאים לבצע שלילת רישיון וכמובן את הדרכים שניתן להתמודד עם רשויות האכיפה.
    לכן במקרים שכאלו מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה דוד גולן, המציע מטריה משפטית מעולה מצוינת וניסיון עשיר.

    מי רשאי לשלול רישיון?

    מקרים של נהיגה בשלילה עלולים להתקיים דרך מגוון תאונות ומקרים מצערים על הכביש, אך כאשר מקרים אלו מתקיימים ישנם רק כמה גורמים אשר להם ניתנת הזכות לבצע פסילת רישיון. הגורם הראשון הוא פסילה מנהלית, אשר מתבצעת על ידי קצין בדרגת מפק מוסמך ומעלה, אשר מסוגל לפסול רישיון של נהג במקום.
    גורם נוסף הוא כמובן הוצאה לפועל, שכן חלק מהסנקציות הכלכליות שיש כנגד חייבים הינה גם הגבלה של רישיון. גורם נוסף הוא כמובן משרד הרישוי, שכן במקרים בהם צבר נהג מעל שלושים ושישה נקודות, רישיונו יפסל.

    וכמובן במקרים של זימון לבית משפט, בין אם במקרים של עבירות תנועה או שימוש ברכב בזמן ביצוע עבירות פליליות אחרות, מורשה בית המשפט לפסול את רישיונו של הנהג עד לדיון הבא. כמובן שכל מקרה הינו לגופו שכן פסק הדין והחלטה על פסילת הרישיון, יסתמכו לא רק על המקרה עצמו אלא גם על עבר תעבורתי ופלילי של הנהג.

    דרכי התמודדות

    נהיגה בשלילה עלול להוביל כמו שציינו אפילו לכדי מאסר, אך במקרים שכאלו מומלץ להיוועץ עם עורך דין מקצועי אשר מכיר את הפרקטיות המשפטית, את התנאים השונים שעלולים להוביל לכדי ביטול הגשת הדוח ועוד.

    לכן מומלץ במקרים שכאלו לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, אשר ייצג כבר מעל למאות תיקים ובעל ניסיון רב בתחום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support