ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    המלצה על עורך דין לתעבורה במרכז הארץ

    גרים במרכז ונתפסתם נוהגים בשכרות, מהירות מופרזת, עברתם תאונה חס וחלילה או עצר אתכם שוטר על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה? – סביר להניח שקיבלתם קנס או אפילו זימון למשפט. ללא קשר לחומרת העבירה או תוצאותיה, תצטרכו עורך דין תעבורה במרכז שיהיה מקצועי ומנוסה, המכיר היטב את התחום והחוקים, הניואנסים הקטנים הנדרשים כדי לסייע בזיכוי או הפחתת העונש של הנאשמים במשפט ועוד. לשם כך משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, עם ניסיון של מעל ארבעה עשורים בתחום והתמחות בדיני תעבורה, עומד לרשותכם בכל צורך.

    איך לבחור עורך דין תעבורה במרכז?

    • ותק וניסיון – ככל שהמשרד ועורכי הדין בו יותר ותיקים ומנוסים, כך זה יכול לבוא לקראתכם במשפט ובמצב שלכם. חשוב להבהיר כי עורך דין מנוסה יוכל להצליח היכן שעורך דין חסר ניסיון עשוי כאמור להיכשל. עו"ד מנוסים מכירים יותר סיטואציות ותיקים שונים שבהם טיפלו והיו חלק מהם ולכן גם יוכלו לנצל את הידע והניסיון שלהם כדי להשיג את הטוב ביותר עבורכם.
    • תחום התמחות – בחרו במשרד עורכי דין המתמחה בתחום דיני התעבורה ולא כזה המתפרס על פני תחומים רבים. מיקוד המשרד בתחום אחד או שניים חזקים יאפשר לו להתבלט ולהיות מקצועי ומנוסה יותר באותו התחום מה שמקנה יתרון ללקוחות הפירמה.
    • מיקום המשרד והקרבה אליכם – על אף שזה לא הדבר הכי חשוב, הרי שמטעמי נוחות אתם רוצים שהמשרד יהיה קרוב אליכם מבחינה גיאוגרפית. הסיבה לכך שהיא שתצטרכו להיפגש עם עורכי הדין לפחות פעם או פעמיים ולכן תרצו שהם יהיו יחסית קרוב אליכם. כך גם תוכלו להתרשם מהמשרד, האופן שבו החברה עובדת, כמה עובדים יש בה וכו'.
    • אינטואיציה ורושם – לאחר שיחה ו/או פגישה עם עורך הדין, תוכלו להתרשם אם אתם מקבלים שירות מקצועי, אם אכפת לעורך הדין מכם או שהוא מרגיש שהתיק שלכם הוא בזבוז זמן והעבודה עבורכם היא חסרת תועלת מבחינתו וכו'.
    • זמינות – האם עורך הדין זמין עבורכם לשאלות וטיפול או שיוצאת לכם הנשמה עד שאתם מקבלים מענה?
    • הצלחות – ניתן לבדוק מדד זה באינטרנט ו/או באתר החברה במידה ויש כאלה שהיו בתקשורת וניתן להתגאות בהם.
    • המלצות – אין כמו המלצה טובה או יותר מאחת כדי להתרשם מעבודתו של איש מקצוע.

    אל תשאירו את הטיפול בכם ליד המקרה

    לסיכום, עורך דין תעבורה במרכז, בהחלט יוכל לסייע לכם בהליך המשפטי ולכן אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם הטובים ביותר. משרד עו"ד דוד ואילת גולן, ישמחו לתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר בתחום. פנו אליהם עוד היום לייעוץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support