ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    ההשלכות החמורות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    שימוש ברכב תחת השפעות שונות עלול לגרום לסיכון גבוהה, גם עבור הנהגים, גם עבור הנוסעים עימו וכמובן גם עבור שאר הנוסעים בכביש. במקרים של נהיגה בשכרות החוק מורה על עונשים די מחמירים, עם זאת בעזרת שימוש בשירותיו של עו"ד נהיגה בשכרות, ניתן כיום להגיע לכדי מספר הקלות ולעיתים להפחית את העונש אותו קבע המחוקק. עם זאת עבור הקלות אלו נדרש לא רק שימוש בעורך דין מצוין, אלא גם בנסיבות מקלות, בעבר נקי ועוד מגוון מאפיינים רלוונטיים לכל תאונה ומקרה. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, ולהנות משירות משפטי בעל ניסיון של מעל לשלושים שנים בתחום.

    התייעצות עם עורך דין מקצועי

    נהיגה בשכרות כמו שציינו עלולה לסכן לא מעט אנשים לרבות את הנהג עצמו, לכן משטרת ישראל מקפידה לבצע בדיקות קפדניות שונות ותדיריות די גבוהות. אחת הדרכים הפופולריות לביצוע בדיקת שכרות עבור נהגים תחת השפעת אלכוהול, היא כמובן בדיקת הינשוף המורה ע לכמות אלכוהול בגופו של הנהג. בדיקה זו אמורה להתבצע בטווח של רבע שעה, בין אם הנהג עישן, אכל או הקיא באותו פרק זמן.

    בדיקה זו מהווה בלא מעט מהפעמים ראיה בבית המשפט, אך כמו מכשירים אחרים עלולה גם היא להיפסל תחת מספר תקלות כמו אי איפוס של המכשיר. לכן גם במידה ונמצא אלכוהול במכשיר הינשוף, שירותיו של עו"ד נהיגה בשכרות נוכל להכיר בתנאים לפסילת הקביעה של המכשיר ואף לבטל גם את ההחלטה לפסילת הרישיון כמו שמתקיים בחלק גדול מהמקרים.

    עוד דרכים וסיבות מחמירות

    כאשר מדובר בנהיגה בשכרות חשוב לדעת כי נהגים בשירות הציבורי וכמו כן גם נהגים צעירים, עלולים להימצא תחת אכיפה מוגברת יותר ותנאי סף להגדרת "נהיגה בשכרות" נמוכים בהרבה. על כן עו"ד נהיגה בשכרות, יוכל לעזור גם במקרים שכאלו על מנת לשמור על הרישיון החדש או להבדיל על מקום העבודה.

    על כן אחת ההמלצות הוא לא אחר מאשר עורך דין תעבורה דוד גולן, אשר יוכל להעניק ליווי משפטי מעולה גם במקרים אלו.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support