ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    בחירה של עו"ד תאונות דרכים

    כידוע לכולם תאונה היא לא דבר נעים כלל, במיוחד כאשר יש נזק לרכוש ובוודאי כאשר אנשים נפגעו כתוצאה מהתאונה. מדובר באירוע טראומטי שעצם הקיום שלו עשוי להשפיע על עתידו של אדם מסוים, במיוחד כאשר מדובר בתאונה קטלנית יותר. מלבד הפגיעה המנטאלית והפיזית ייתכן ואדם המעורב בתאונה יהיה חשוף לתביעות וכתב אישום ולכן חשוב להיוועץ עם עו"ד תאונות דרכים מוסמך ומקצועי בתחום. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת. ניתן ליצור קשר באתר או בטלפון ובמקרה הצורך להתקשר למספר החירום בכל שעה.

    עו"ד תאונות דרכים – כל מה שחשוב לדעת

    בהתאם לסוג התאונה ומידת הרצינות שלה, חשוב לנסות לתעד את האירוע, הרכבים, הנזק שנגרם לרכוש, התנועה והסביבה. לבקש מאנשים לתת עדות לשוטר וכמובן אם לא עשיתם זאת עדיין לקרוא למשטרה. במידה ויש פגיעות ולו קלות ביותר מבחינה פיזית כדאי לקרוא גם לאמבולנס. כמובן שהדבר הראשון שאתם רוצים לדאוג לו בתוך כל הבלבול, החרדה והבלגן במקום מיד לאחר התאונה, הוא לבריאות שלכם ושל המעורבים האחרים בתאונה. חיי אדם הם מעל הכול, מעל לכסף, מעל לרכוש וכו'. לכן בית המשפט רואה בכך חשיבות עליונה שקודם כל עצרתם את הרכב בצד, הגשתם עזרה ראשונה ודאגתם לבריאות המעורבים בתאונה. במידה ואין פגיעות פיזיות או שאלה קלות מאוד תוכלו להתפנות להחלפת פרטים עם הצד השני המעורב, מתן עדות ופרטים לשוטר שיקרא למקום וכו'. תיעוד האירוע ועדויות של אנשים במקום יעזרו לחזק את טענותיכם בבית המשפט ועשויים להיות ההבדל הדק בפסק הדין שלכם.

    מה העונש למעורבות בתאונה?

    זה תלוי כמובן במידת החומרה של התאונה ובסיטואציה הספציפית של המקרה שלכם. ככל שהתאונה גורמת לנזק חמור יותר לאדם ו/או לרכוש, כך פסק הדין עשוי להיות חמור יותר. בכל מקרה של תאונת דרכים אתם רוצים להתקשר באופן מידי למשרד ולקבל ייעוץ מקצועי מידי כיצד להתנהל ומה לעשות. כמו כן לוודא שאתם מיוצגים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר בתחום שייצגו אתכם בצורה הטובה ביותר. משרדם של עורכי הדין דוד ואילת גולן, ישמח לתת לכם סיוע בכל עת. אל תהססו, פנו עוד היום.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support