ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    המחוזי קורא למשטרת ישראל לשנות את המדיניות לעניין מדידת מכשיר הינשוף

    שופט בית המשפט המחוזי מרכז, מנחם פינקלשטיין, הודיע כי הוא ממליץ למשטרת ישראל לשקול את המדיניות בנוגע לפסילות מנהליות של נהגים שנמדדו בערכים נמוכים יחסית במכשיר הינשוף בחשד לנהיגה בשכרות.

    כב' השופט מנחם פינקלשטיין הורה להשיב את רישיון הנהיגה של נהג אשר נפסל מנהלית מלנהוג ל-30 יקבל את רישיון הנהיגה בחזרה וכך קוצרה תקופת הפסילה ל-20 יום בלבד.

    הנהג, תושב רמלה, נעצר לבדיקת אלכוהול ונמצאה כמות של 265 מקרו-גרם אלכוהול לליטר האוויר שנשף.

    עו"ד ניר שלום, ממשרד עורכי-הדין של דוד גולן, העוסק בעבירות תעבורה, טען כי המדינה אינה יכולה לנהוג בשתי דרכים שונות, לאחר שהגישה חוות דעת מומחה מטעמה כי יש להעלות את רף הבדיקה לכמות של 290 מ"ק.

    בשולי החלטתו להשיב את רישיון הנהיגה של הנהג קבע בית המשפט כי הוא "ממליץ כי משטרת ישראל תשקול את המדיניות הנוהגת לגבי פסילות מנהליות כאשר מדובר בתוצאות של מכשיר הינשוף בערכים שעד 290 מ"ג/ליטר, עד לקבל החלטה שיפוטית בעניין".

    עו"ד דוד גולן: "שוב הוכיח בית המשפט כי המדינה לא יכולה לאחוז בחבל בשני הצדדים. זו התנהלות בלתי ראויה אשר פוגעת בנהגים אשר סביר להניח כי יצאו זכאים ולכן נפסלו מנהלית ללא הצדקה".

    [ע"ח 1753-04-09 (מרכז) דגו נ' מדינת ישראל (מיום 07/04/2009)]

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support