ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד גולן הביא לזיכויו של נהג תושב ראשל"צ

    עו"ד גולן הביא לזיכויו של נהג תושב ראשל"צ בעבירת נהיגה בשכרות למרות שבדמו נמצאו אלכוהול פי 3 מהמותר בחוק

    בית המשפט לתעבורה בירושלים זיכה נהג תושב ראשל"צ שנתפס ברח' יפו בירושלים בשעת לפנות בוקר (3:00), בחשד לנהיגה בגילופין. על פי מדידת מכשיר "הינשוף" המשטרתי, נמצאה בדמו כמות של 800 מקרו-גרם אלכוהול שהם למעלה מפי 3 מהמותר בחוק.

    סנגוריו של הנהג, ממשרדו של עו"ד דוד גולן, העוסק בתחום התעבורה, טען במהלך המשפט כי הבדיקה שבוצעה לא נערכה על פי הכללים הקבועים בחוק ועל כן היא פסולה. בין היתר, התגלתה אפשרות סבירה כי שוטרת התנועה שהפעילה את המכשיר, לא החליפה את פיית המכשיר לפני ביצוע הבדיקה, דבר שעלול לשבש את תוצאותיה.

    בהתייחסות לכך, קבע השופט אביטל חן כי "אין לסמוך על ממצאי בדיקת הינשוף שנערכה לנאשם. כלל הוא כי לצורך הרשעת נאשם בעבירת נהיגה בשכרות יש למלא בהקפדה אחר הוראות ההפעלה של המכשיר. לאחר סיום שמיעת הראיות בתיק לא השתכנעתי כי דבר זה נעשה".

    עו"ד דוד גולן: "לצערי לא מעט נהגים נופלים קורבן להפעלה רשלנית של מכשיר הינשוף בידי המשטרה ומאבדים בעקבות זאת רישיון הנהיגה לשנתיים. בית המשפט נהג נכון ועמד במקרה הזה על כך, שתוצאות הבדיקה שאמורה להיות מדעית חייבת להיות מהימנה ולכן זיכה את הנהג לאחר שהסתבר שלא כך היה".

    פ"ל 797/06 מדינת ישראל נ' דורון אורי

    30/03/2008

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support