ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    תושב נתניה זוכה מעבירת נהיגה בשכרות לאחר ששוטרי התנועה טעו ברישום שעת הנהיגה

    תושב נתניה נהנה מן ההפקר כאשר זוכה מעבירת נהיגה בשכרות לאחר ששוטרי התנועה התבלבלו במילוי טפסי הראיות נגדו. הנהג שיוחסה לו עבירת נהיגה בשכרות לאחר שמכשיר הינשוף גילה סטייה של 135 מיקרוגרם אלכוהול מעל המותר בחוק (375 כאשר המידה המותרת היא 240), היה צפוי לעונש פסילה ארוך טווח במידה והיה מורשע, שכן עונש המינימום בעבירות מעין אלה עומד על פסילת רישיון נהיגה למשך שנתיים ימים.

    במהלך המשפט שהתנהל בפני שופט בית המשפט לתעבורה בתל-אביב-יפו, שלמה איזקסון, התגלה כי שוטרי התנועה רשמו שהנהג נעצר בשעה 03:37 בעוד שהבדיקה נעשתה הרבה לפני כן בשעה 03:22.

    סנגורו של הנהג, עו"ד דוד גולן, העוסק בעבירות תעבורה, טען כי לא ניתן להרשיע את הנהג על פי המסמכים אותם הגישה התביעה וזאת לאור הפגם המהותי שנפל בהם, שהרי לא ניתן ליחס לנהג תוצאת מדידה במועד שכלל לא נבדק בה.

    בית המשפט קיבל את עמדתו של עו"ד גולן וקבע כי המדובר בחוסר תיאום בזמנים המחייב את זיכויו של הנאשם.

    עו"ד דוד גולן: "שוטרי התנועה ביצעו לכאורה את בדיקת האלכוהול רבע שעה לפני שבכלל נעצר. אני מתלבט אם לכנות זאת פארסה או קומדיה וצדק בית המשפט שזיכה את הנהג".

    ת 028177/06 מדינת ישראל נ' זיבי סטיב (16/02/2009)

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support