ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    בית המשפט הורה להשיב את רישיון הנהיגה של שי אביטל הבעלים של סוכנות "עלית מודלס"

    רישיון הנהיגה של אביטל נשלל לאחר שעצר בצד הדרך בכביש החוף לצורך מנוחה לאחר שחש כי עייפותו גברה עליו. בזמן שישן ברכב, ניגש אליו שוטר ממשטרת התנועה ודרש ממנו לבצע בדיקת אלכוהול. בעקבות בדיקה זו, נשלל רישיונו והושבת רכבו.

    סנגורו עו"ד דוד גולן: "מבית המשפט יצא מסר חשוב שיש לשבח נהגים אחראים מסוגו".

    השופט רענן בן-יוסף מבית המשפט המחוזי בתל-אביב הורה להשיב את רישיון הנהיגה ואת הרכב שהוחרם בחזרה לבעלי סוכנות הדוגמניות "עלית מודלס", אשר נלקחו ממנו על ידי משטרת התנועה בחשד לנהיגה בשכרות. בית המשפט המחוזי הפך למעשה את החלטת שופטת בית המשפט לתעבורה, נועה פראג-לבוא להותיר את הפסילה על כנה.

    במהלך השבוע האחרון של חודש מרץ, נמצא אביטל על ידי שוטר תנועה כאשר הוא ישן בתוך רכבו בשוליו של כביש 1 (ממערב לכיוון מזרח). בעקבות בדיקת דם שערך נמצאה כמות קטנה יחסית של אלכוהול החורגת מן המותר על פי חוק. נתון זה הספיק לשוטר התנועה על מנת לשלול את רישיונו של אביטל למשך ל-30 ימים ולהוציא הודעת איסור שימוש ברכב בו נסע לכל אותה תקופה.

    אביטל פנה באמצעות סנגורו, עו"ד דוד גולן, העוסק בתחום התעבורה, לבית המשפט המחוזי בתל-אביב והוא הורה להשיב לו את רישיון הנהיגה וגם ביטל את החרמת הרכב באופן מיידי, תוך שהוא מדגיש כי מבית המשפט צריך לצאת מסר "משבח לנהגים שכאשר הם חשים שהם נוהגים באופן שאיננו בטוח, שיעצרו לצד הדרך ויפסיקו לנהוג. ומשכך הם נוהגים אין הצדקה להטיל עליהם סנקציה, בוודאי לא בשלב שעדיין עומדת להם חזקת החפות".

    סנגורו של עו"ד דוד גולן: "פסק הדין מדבר בעד עצמו. מבית המשפט יצא מסר חשוב שיש לשבח נהגים אחראים מסוגו. לא יתכן שבמשטרה יבואו בטענות לאדם שגילה אחריות ובהתאם להנחיות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עצר בצד הדרך כאשר חש שאיננו ערני מספיק כדי לנהוג. להיפך, הייתי מצפה מהמשטרה לשבח נהג כזה ולא לשלול את רישיון הנהיגה שלו".

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support