ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין תעבורה הכי טוב בארץ

    גם נהגים מעולים נזקקים לעתים לעורך דין תעבורה 

    גם נהגים זהירים יודעים שלא הכל תלוי בהם בכבישים. יש לעתים מצבים שבהם אתם תלויים בצורת הנהיגה של אחרים, או בהתנהגותם של הולכי רגל, או במצב התשתיות, או בגין התנהלות הרשויות בכל  הקשור לאכיפת דיני התעבורה בדרכים. קורה גם שלעתים עושים טעויות בשיקול הדעת או שנקלעים לתאונת דרכים שלא באשמתכם, ובכל מקרה אתם מוצאים עצמכם סבוכים במצב משפטי שדורש מכם עורך דין תעבורה, ומהר. בין אם מדובר ברישום דו"ח שאתם יודעים שאינו מגיע לכם ובין אם מדובר בתאונה שגוררת כתב אישום והעמדה לדין, כנהגים אתם זקוקים לחוות דעת משפטית מוסמכת מהן החובות והזכויות שלכם ומה אפשר לעשות בתיק זה – עורך דין תעבורה.

    השלכות של ייצוג עצמי במשפט תעבורה

    במקרים כאלה, חשוב מאוד לא לנהל שום הליך משפטי לבד אלא להתייעץ ולקבל ליווי משפטי מקצועי ומנוסה. החוק על כל סעיפיו יכולים לתעתע במי שאינו מצוי בהם, ומשום כך כל ניסיון לחלץ עצמכם לבד ממצב משפטי התחום התעבורה עשוי לקלוע אתכם לאי נעימות אפילו להרשעה, ענישה, קנסות ושלילת רישיון. עורך דין תעבורה הוא היחיד שיוכל להבין את התיק שלכם ולהבהיר לכם היכן אתם עומדים ומהן האפשרויות העומדות בפניכם. השלכות של ייצוג עצמי יכולות לנוע משלילת רישיון שתמנע מכם לא רק ניידות אלא תפגע לעתים בפרנסה שלכם, ועד הרשעה וענישה מחמירה שתשליך על תחומים רבים בחייכם.

    משרד עורכי דין לתעבורה דוד ואילת גולן מתמחה בתחום זה עשרות שנים ונחשב לאחד המובילים בישראל בכל הקשור לדיני תעבורה. דאגו לכם ולקרוביכם לליווי משפטי הולם שיעבוד לטובתכם, והתקשרו כבר עכשיו לקבל פרטים נוספים כיצד נייצג אתכם בצורה מיטבית בכל ההליכים המשפטיים שלכם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support