ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין לתעבורה בתל אביב

    עורך דין לדיני תעבורה בתל אביב

    עבירות תנועה קורות מדי שעה בכל מקום ברחבי הארץ, אולם נדמה שהכרך הגדול תל אביב מושך אליו תנועה רבה מכל מקום. נפח תנועה גדול עלול לגרום גם לריבוי עבירות תנועה שונות, בעיקר חניה ונהיגה לא זהירה ברחובות הצרים והצפופים שלה. מקרים רבים של כמעט תאונה או תאונות ממש קורים בתל אביב מדי יום לכל הנהגים שמתנקזים אליה.

    אחת הבעיות הגדולות של תל אביב היא הרי בעיית הפקקים שבהם הכל יכול לקרות. פגוש אל פגוש, נהיגה בשעות הלילה המאוחרות לאחר בילוי סוער בעיר ללא הפסקה, חניה על מדרכות או במקומות אסורים, רחובות שאינם מתאימים לנהיגה פרועה, ועוד שלל של עבירות שכל עורך דין תעבורה בתל אביב מכיר מצוין מניסיונו. כמו כן, יודעים המקרים הרבים שבהם מנסי לשכנע את עיריית תל אביב שדו"חות חניה לא מעטים ניתנו שלא כדין ואינם תקפים. כל אלה מספקים תעסוקה רבה לעורכי הדין בתחום זה מתל אביב.- עורך דין תעבורה בתל אביב.

    להכיר את העיר כדי להתמצא בנסיבות התיק

    למרבה המזל, מכיוון שההיכרות עם זירות ההתרחשות מועילה לניהול כל מערך הראיות בתיקי התעבורה, ברור למה עורך דין בתל אביב הוא האיש המתאים לנהל בה תיק תעבורה. חלק מהסיבות להקלות באישום או לביטולו בכלל נובע מההיכרות של עורכי הדין בתחום עם העיר. התמרורים, התקנות העירוניות, המצב בעיר וכל מה שקורה ברחובות באמת סותרים לא מעט טענות של פקחי תנועה. זאת הסיבה שהכרת העיר יכולה להביא באופן יצירתי למדי לשינוי דרסטי בתיק וניהולו בבית המשפט. כדי להבין כיצד אפשר לבדוק את הראיות בתיק ולמה הן עשויות לחלץ אתכם מהמשפט, התקשרו למשרד עורכי הדין לתעבורה בתל אביב, אילת ודוד גולן. משרד מוביל בתחום זה במרכז.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support