ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין נהיגה בשכרות

    נהיגה בשכרות היא אחת מבין העבירות הנפוצות בישראל. בני נוער שחוזרים ממסיבה ביום חמישי בערב או מבוגרים שהשתתפו באירוע צוות של החברה, כולם עלולים להיתפס בבדיקת ינשוף כשבגופם 290 מיקרוגרם אלכוהול ואף יותר. עורך דין נהיגה בשכרות יכול לסייע לנהגים הנאשמים, ללוות אותם לאורך ההליך המשפטי המייגע, להקל בעונשם או להוציא אותם זכאים.

    עורך דין נהיגה בשכרות – דעו את זכויותיכם

    מעצר על ידי שוטרים יכול להיות מלחיץ, בייחוד אם אתם החשודים העיקריים בעבירה. נהג לחוץ עלול לעשות טעויות שונות שיכולות לתרום להרשעתו בסופו של דבר. משום כך, אם עוצר אתכם שוטר בחשד לעבירת נהיגה בשכרות, אלה כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת:

    • זכותכם לראות עורך דין – בכל מצב יש לכם הזכות לדרוש להיפגש עם עורך דין נהיגה בשכרות. אם השוטרים אינם מוכנים לתת לכם להתראות עם עורך דין, נסו לתעד את התנהלותם על ידי צילום והקלטה. על כל פנים, מומלץ לקרוא לעזרתו של עורך דין מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל המשפט וינחה אתכם לגבי הדברים שעליכם להגיד.
    • תקלה בינשוף – אם אתם מסרבים להיבדק בבדיקת הינשוף, אתם מואשמים באופן מידי בנהיגה בשכרות. לפיכך, במקרה זה מומלץ להסכים לבדיקה בכל מצב. לעתים ניתן לקבוע כי השימוש בינשוף אינו נעשה לפי הכללים. לדוגמה, אם עורך הדין מצליח להוכיח כי הינשוף לא עבר כיול ובעקבות זאת הראה תוצאה שגויה, הנאשם יזוכה מן האשמה.
    • שיבוש תוצאות – ישנם גורמים המשבשים את התוצאות של הינשוף כדוגמת מי פה שאחד הרכיבים שלהם הוא אלכוהול או תרופות מסוימות. לפני שאתם מבצעים את בדיקת האלכוהול, חשוב ליידע את השוטרים לגבי נטילת תרופות או שימוש בתרסיסים לפה.

    עו"ד דוד גולן – להתייעץ עם מומחה

    משרד עורכי הדין בראשותו של עו"ד דוד גולן הוא משרד ותיק המספק שירותים בתחום דיני התעבורה. לעורך דין גולן ניסיון רב בנושא התחבורה, ויש לו אף רישיון לייצג חיילים בבתי דין צבאיים. המשרד פתוח לכל אדם המחפש עורך דין נהיגה בשכרות ללא הבדלי דת וגזע. כאן תוכלו לקבל מענה בנושאים שונים, בנוסף לנהיגה בשכרות, כדוגמת נהיגה ללא רישיון, שחרור ממעצר, הגעה לידי הסדר טיעון ועוד.

    עורך דין נהגיה בשכרות שיציל אותך

    לנהיגה בשכרות יש השלכות קשות שרק עורך דין יכול לטפל בהן

    ייצוג משפטי מתחיל הרגע שבו נעברת העבירה, לכאורה. עוד לפני שמגיעים לכתב אישום, עוד לפני שממצים את החקירה במשטרה, עוד לפני שמתחילים לפרט את הסעיפים. זהו סדר הדברים הנכון בכל תחום משפטי, ובמקרים של עבירות תעבורה על אחת כמה וכמה. הסיבה פשוטה – זה נראה כאילו עבירת תנועה היא קלה יחסית והרשעה בה אינה גוררת סנקציות קשות, אבל ההרשעה היא תמיד חלק מגיליון הרשעות שמשתרך אתכם לכל החיים, ואי אפשר לשנות דברים בדיעבד.

    נהיגה בשכרות היא אחת העבירות החמורות ביותר שיש במדינת ישראל ובכלל, ולכן המדינה מחמירה עם העוברים אותה כמה שיותר. על מנת להרתיע, על מנת להעניש, על מנת להביא לצדק כל מי שפגע במישהו אחר בגלל שתייה מופרזת ונהיגה בהשפעת אלכוהול. הדרישה מנהגים להיות אחראים למעשיהם מתחילה כבר משיעור הנהיגה הראשון, והיא אינה מסתיימת לעולם – עורך דין נהיגה בשכרות .

    משפט בגלל נהיגה תחת השפעה

    כל עבירה של נהיגה בהשפעת אלכוהול גוררת שלילה של רישיון הנהיגה. השלילה נעה מ-30 יום מיד עם תפיסת הנהג, ועד כמה שנות שלילה לאחר משפט. אולם זה אינו הכל. דרגות החומרה הולכות ועולות בעבירות אלה, כך כשבסופו של דבר תאונה בגלל נהיגה בשכרות עלולה להגיע לכדי כתב אישום בגלל הריגה. אם התמזל מזלכם ויש לכם זכות להליך שימוע בזמן שנתפסתם, אל תעברו אותו לבד. קל וחומר כאשר עברתם עבירה חמורה מכך וכתב אישום יוגש נגדכם בוודאות. ליווי משפטי וייצוג ראוי יגרום לכל טענותיכם להישמע במלואן ללא הגבלות שאינכם מכירים.

    כדי להבטיח שזכויותיכם לא ייפגע כתוצאה מעבירת נהיגה בהשפעת אלכוהול התקשרו למשרד המוביל בישראל בתחום התעבורה, דוד ואילת גולן, שיסייעו לכם לעבור כל שימוע או הליך משפטי בשלום.

    עו"ד נהיגה בשכרות דוד גולן

    עורך דין נהיגה בשכרות מומלץ

    רבים מאתנו נהנים לשתות קצת או יותר כאשר אנחנו יוצאים עם חברים או עם בן/בת הזוג. אלכוהול הוא חלק עיקרי מכל יציאה לבילוי כמעט, כאשר לא מעט אנשים אוהבים סוגים של אלכוהול שמוגש להם בצורה הכי מקורית שאפשר. הבעיה עם אלכוהול היא שלאחר שתייה של כמות גדולה ממנו הגוף הופך להיות כזה שאינו יכול להגיב בצורה רגילה, כי החושים כולם מעורפלים תחת ההשפעה של האלכוהול עד אשר הוא יתפוגג לו אט אט. הבעיה הופכת ונעשית להרבה יותר גדולה ומשמעותית כאשר האדם אשר שתה בהנאה רבה נכנס אל הרכב ובו יצא לנהיגה מסוכנת שהיא על פי חוק, במינון מסוים של אלכוהול בדם – אסורה. במקרים אלו יש לפנות אל עורך דין נהיגה בשכרות; מומחה המחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים. אנו מדברם, כמובן, על עורך דין תעבורה דוד גולן.

    עורך דין נהיגה בשכרות: לא מתמודדים לבד עם ההאשמות

    אדם אשר נתפס על ידי שוטר לאחר שהוא מריח משתייה חריפה לרוב יציין כי הוא לחלוטין בשליטה, אבל מה קורה כאשר לאחר בדיקה בינשוף רואים כי הכמות של האלכוהול הינה חריגה ואסורה לשעת הנהיגה? מה קורה כאשר הסיטואציה היא הרבה יותר חמורה ואותו אדם אשר נהג באותה הנשימה מלאת האלכוהול אף התקדם אל עבר תאונה עם הרכב שבו נסע?

    כל אחת משתי הסיטואציות הללו מחייבות התייעצות עם עורך דין נהיגה בשכרות אשר יודע בדיוק רב כיצד יש להדריך את הלקוח שלו, ויודע מה יש לבדוק על מנת לאפשר ללקוח הזה לצאת אפילו ללא כל אשמה. הדרכים של יצירת חפות וביטול אשמה מצריכות בקיאות רמה הכי גבוהה, לצד ניסיון עם מערכת החוק והדרך שבה ההתנהלות עם חשד לנהיגה בשכרות יכולה להביא אל טעות חמורה מצד המשטרה.

    סיוע על ידי המומחים בתחום

    לכל מטבע ישנם שני צדדים, ודרך הפעולה של עורך דין היא כזו אשר מביאה את הצד של הנתבע, הנאשם באופן המלא והשלם ביותר. וזאת, לטובת הלקוח. זה מאוד חשוב להבין כי גם אם יש אשמה אין זה אומר כי אי אפשר לעבד את הנתונים של אירוע של נהיגה בשכרות בצורה שתשנה את הסיטואציה לטובת הנתבע. באופן שבו עורך דין חוקר את המצב שמביא אליו הלקוח, עליו לקחת בחשבון את כל הדברים שיכולים לשנות את רוע הגזרה – וליצור ייצוג משפטי אשר מחלץ לא פעם אנשים מהשלכות חמורות שיכולות להתרחש במידה ואין ייצוג הולם. זה לא משנה אם מדובר בענישה חמורה או בענישה קלה, עו"ד מנווט את המצב לטובת הלקוח בכל מקרה.

    עו"ד נהיגה בשכרות

    להיתפס נוהג בשכרות זה לא דבר נעים ועשויות להיות לכך השפעות מרחיקות לכת. ככלל, חשוב מאוד לשמור על החוק וכמובן בכל הנוגע לנהיגה בדרכים, אל תיקחו את הסיכון ותנהגו עם כמות אלכוהול מעל למותר בגופכם, גם אם אתם חשים שאתם יכולים לשאת את האלכוהול או שגופכם הצעיר לא מושפע מהאלכוהול ששתיתם. במידה ושוטר תופס אתכם, מבקש מכם להיבדק ואתם נתפסים עם מעל כמות האלכוהול המותרת בגופכם, גם אם מדובר במנה קטנה מעל המותר, עדיין תיחשבו כנוהגים בשכרות ולכן אתם עשויים להסתבך מאוד. במקרים כאלה ואחרים צרו קשר עם משרד עורכי הדין המוביל בארץ לדיני תעבורה – משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן.

    עורך דין לענייני נהיגה בשכרות

    בית המשפט רואה בחומרה עבירות של נהיגה בשכרות והוא ירצה למצות את מלוא חומרת הדין. על כן אתם לא רוצים שחייכם ילכו ויסתבכו רק כי ניסיתם להתמודד עם המצב לבד. "לקחת אחריות" זה לעמוד מול פני החוק ולהודות במה שעשיתם. חשוב להבין כי מדובר בדברים שעשויים לשנות את חייכם ולפגוע בעתידכם ולכן חשוב להיות מיוצגים על ידי עו"ד מקצועי ומנוסה בתחום שיוכל לסייע לכם להפחית משמעותית את הנזק הצפוי להווה ולעתיד שלכם.

    נהיגה בשכרות עורך דין

    אתם עושים שימוש יומיומי ברכב שלכם, נוסעים אתו לעבודה, לקניות, לסידורים, לחברים ועוד. הכול טוב ויפה עד הרגע שבו אתם עולים על ההגה עם כמות אלכוהול מעל המותר בחוק. ברגע שאתם עושים דבר כזה, אתם מסכנים לא רק את עצמכם או את האנשים שאתם מסיעים ברכב אלא גם את אנשים אחרים המשתמשים בדרך. לכן אם אתם יכולים להימנע מנהיגה בשכרות – כך עדיף. גם במחיר של לקחת מונית הביתה זה עדיף מאשר לשלם במחיר חייכם. במידה ונתפסתם כבר נוהגים בשכרות, שתפו פעולה עם השוטרים לגבי הבדיקות המבוקשות ובקשו לשוחח עם עורך הדין שלכם לפני החקירה במשטרה. לאחר מכן התקשרו למשרד עורכי הדין דוד ואילת גולן שיסבירו לכם מה לעשות וילוו אתכם בהליך.

    עורך דין נהיגה בשכרות

    המלצה על עורך דין נהיגה בשכרות

    משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, מתמחה בתחום דיני התעבורה ונחשב למוביל בארץ בתחום זה. המשרד פועל מעל 40 שנה במקצועיות רבה ודוגל במצוינות וחתירה למטרה בכל הכוח. המשרד עובד עם מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ. עו"ד נהיגה בשכרות, הוא איש מקצוע מבוקש מאוד בישראל שכן לצערנו הרב יש לא מעט מקרים של נהיגה בשכרות בארץ, בעיקר בקרב הקהל הצעיר הסבור כי בשל גילו הצעיר הוא יכול לשאת את האלכוהול שבגופו ולא להיות מושפע ממנו לענייני נהיגה בטוחה ועל פי החוק. במידה ונתפסתם נוהגים בשכרות, אפילו אם לא נגרם נזק לאף אחד, צרו קשר עם המשרד בהקדם כדי שנוכל ללוות אתכם בהליך.

    עו"ד נהיגה בשכרות ידאג לאינטרס שלך

    בסיטואציות רבות ניתן להפחית את העונש הצפוי לנאשם בנהיגה בשכרות, כמו למשל כאשר ניתן להציג כי בדיקת הינשוף לא התבצעה כראוי או כי הינשוף שעשו בו שימוש אינו תקין או מדויק. חשוב להבהיר כי נהיגה בשכרות היא העבירה החמורה ביותר בתחום דיני התעבורה ובית המשפט רואה בה חומרה רבה וירצה למצות את מלוא חומרת הדין עם הנאשם. כמובן שיש הבדל בין מקרים בהם נגרמה תאונה או נזק לצד ג' או לרכוש כתוצאה משתייה מופרזת/נהיגה תחת השפעת אלכוהול, לבין אדם שיש בגופו רק מעט יותר אלכוהול מעל המותר (נניח שתה כוס וחצי של בירה במקום כוס אחת). עדיין הוא יואשם בנהיגה בשכרות שכן יש לו מעל מנת האלכוהול המותרת אבל העונש עשוי להיות קל יותר במקרה כזה.

    החשיבות של ייעוץ וליווי של עו"ד מוסמך בתחום:

    על כל פנים חשוב להיוועץ ולהתלוות לעורך דין מקצועי ומוסמך המתמחה בתחום דיני התעבורה כדי שייצג אתכם ויעזור לכם להפחית את העונש הצפוי מאשר אם לא תיוצגו על ידי עו"ד בתחום. עורך הדין ייצג אתכם מול בית המשפט, מול המשטרה, ייעץ לכם כיצד להתנהל בחקירה המשטרתית ומעבר לכך. לפרטים נוספים ושירות מידי צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. משרד עו"ד דוד ואילת גולן הוא המשרד המוביל בתחום, פנו אלינו עוד היום לייעוץ.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support