ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תעבורה 24/7

    עורך דין לתעבורה הוא ההבדל שבין משפט ללא ייצוג לבין ייצוג מקצועי ואמין

    בין אם אתם נוהגים ובין אם לא, תחום התעבורה הוא תחום שכולם נוגעים בו בסופו של דבר, הן כנהגים והן כנוסעים או הולכי רגל. בתחום זה נעשות עבירות רבות שרבות מהן משפיעות על חיינו ברמות שונות. מעבירות חניה שמקשות עלינו את חופש התנועה ועד תאונות דרכים שגוזלות חיי אדם וגורמות לפציעות קשות ולאובדן רכוש ויכולת להשתכר. אלה מקרים שבהם החיים המודרניים פוגשים אותנו על כורחנו ולכן עלינו להזדקק לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה, בין אם פגענו או נפגענו בעצמנו. עורך דין לתעבורה מייצג את כל מי שנגדו נפתחו הליכים משפטיים בגין עבירת תעבורה, או נחקר ונעצר במשטרה, או הוגשו נגדו דו"חות שונים על ידי רשויות כמו עירייה שאוכפת חוקי חניה ותנועה.

    זמינות של עו"ד תעבורה 24/7

    הייחוד של תחום זה הוא שלהבדיל מעבירות אחרות, גם כאן יש אפשרות לייצג את עצמכם ורבים נוטים לעשות זאת, בהנחה שמשפט בגלל קנס או עבירת תנועה הוא דבר של מה בכך שמעט ידע יסייע להם לצלוח. אולם לכל חוק יש דקויות וסעיפים שונים שהתווספו עם השנים, וכשכתב אישום הולך ותופח בגלל סעיפים שונים הרי שהנאשם עלול למצוא עצמו נושא בתוצאות כבדות משציפה להן, כולל הרשעה וסנקציות משפטיות. במקרים כאלה, עורך דין לתעבורה יכול למנוע את רוב ההסתבכויות של המייצגים את עצמם, גם בזכות היכרות עם בעלי התפקידים וקשר מקצועי אתם, וגם בגלל היכרותם המעמיקה עם החוק.

    מומלץ לכל מי שמצוי בהליכים לעשות הכל כדי לקבל את הייצוג המקצועי ההולם במשפט. כדי להבין יותר על ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדכם ולקבל ייצוג מסור, פנו כעת למשרד דוד ואילת גולן, המדורגים בין הראשונים בישראל בתחום זה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support