ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עורך דין תעבורה תל אביב

    עורך דין תעבורה בתל אביב

    הולכי רגל בתל אביב מגלים בכל פעם מחדש את הקושי בחציית כבישים. העיר הגדולה התברכה בכלי רכב רבים החוצים את כבישיה באופן תמידי. משאיות, אופנועים, אוטובוסים וכלי רכב פרטיים – כל אלה עלולים לבצע עבירת תנועה ולהזדקק לעזרתו של עו"ד תעבורה תל אביב. זאת משום שהניווט בעיר הסואנת מקשה על הנהגים לפעול תמיד לפי חוקי התנועה, והם חשופים לדוחות, קנסות ואף לזימונים משפטיים.

    מדוע כדאי להתייעץ עם עו"ד תעבורה תל אביב במקרה של תאונה

    תאונה היא אירוע מלחיץ ופתאומי שבמהלכו הנהג לא תמיד יודע כיצד לנהוג ומה לומר לשוטר. נהגים רבים נוטים להאשים את עצמם בגרימה לתאונות, אך על פי שלעתים קרובות ניתן להוכיח כי האשמה מוטלת על הנהג האחר או על הולך הרגל. לאחר תאונת הדרכים, מומלץ לפנות מיד לעורך דין מקצועי מכמה סיבות עיקריות:

    • לדעת מה להגיד – השיחה הראשונית עם בוחן התנועה היא שיחה משמעותית המשפיעה על ההליך המשפטי שיבוא. כדי לא לבצע טעויות שלא ניתן יהיה לתקן לאחר מכן, חשוב לקבל עזרה מטעם עו"ד תעבורה תל אביב. שכן, מבלי לדעת זאת, עלול האדם להפליל את עצמו במשפטים כמו "אני מצטער, אכן נהגתי במהירות מופרזת של 160 קמ"ש".
    • לשים לב לגורמים אחרים – עורך דין מקצועי יעזור לנהג להבין כי הפגיעה לא נגרמה באשמתו. שמן שנשפך על הכביש עלול לגרום לתאונת דרכים, והולך רגל פזיז שהופיע בפתאומיות ורץ לעבר מעבר החצייה יכול להתברר כגורם העיקרי לתאונה.
    • להקל בעונש – פקחי התנועה נוטים להחמיר בעבירה. כך למשל, נהג יכול להיות מואשם בעבירה חמורה יותר של נהיגה בקלות ראש ולא בעבירה קלה של נהיגה עקב חוסר זהירות. עורך דין מיומן יכול להוכיח כי הנהג ביצע את העבירה הקלה מבין השתיים ובכך להפחית מעונשו.

    עו"ד דוד גולן – הניסיון מדבר בעד עצמו

    גרים בתל אביב ועברתם לאחרונה תאונת דרכים? מחפשים עו"ד תאונות דרכים בתל אביב שיכול להוציא אתכם מהתסבוכת? עו"ד דוד גולן הוא עורך דין ותיק ומנוסה העוסק בתחום דיני תעבורה במשך כ-30 שנה. משרד עורכי הדין שלו פתוח לכל המגזרים ולכל התושבים ברחבי הארץ, והוא מטפל במגוון רחב של נושאים כדוגמת נהיגה מופרזת, נהיגה לאחר שלילת רישיון, נהיגה בשכרות או בהשפעת אלכוהול או שחרור ממעצר עקב עבירה חמורה.

    להתייעץ עם עו"ד תעבורה תל אביב במקרה של תאונה

    עורך דין דיני תעבורה תל אביב

    מחפשים אחר עו"ד תעבורה תל אביב? ללא ספק, תל אביב היא עיר גדולה ביותר, ויש אשר מחשיבים אותה, בשל הפעילות הרבה אשר מתרחשת בה ביום ובלילה, לעיר הבירה הלא רשמית של ישראל. יש בה גם כמות גדולה של תושבים, ויש בה כמות עוד יותר גדולה של כלי רכב שממנה יוצאים ואליה נכנסים בכל יום מחדש, באופן שהוא די צפוי עבור מקום שבו יש הרבה מאוד תעסוקה לכל אלה שגרים בעיר עצמה ואלה שמגיעים מכל עיר רחוקה או קרובה לאותה העיר.

    כל התנועה הזו היא דבר אשר יש בו סיכוי הרבה יותר גבוה ליצירה של עבריינות תנועה, ואת זה ניתן לראות באופן די בולט כאשר נמצאים על הכביש וגם כאשר אותו מנסים לעבור בתור הולכי רגל שסביבם נעים רכבים שמונעים באופן חשמלי וכאלה שמונעים בדלקים. מה עושים במידה ובה מואשמים בעבירה או מוצאים את עצמכם בתאונת דרכים? זו העת שבה רבים פונים אל עורך דין תעבורה דוד גולן.

    עו"ד תעבורה תל אביב: לא מתמודדים עם תאונה לבד

    מה שכל אזרח בארץ ישראל צריך לדעת הוא שכל בעיה שהיא בלשון החוק, יכולה להיפתר גם לטובתו אם הוא רק משתמש בכלי שעומד לזכותו מלבד הטעינה לחפותו. מהו? הפניה אל עורך דין שמתמחה בתחום הספציפי שבו יש לו בעיה, ועם הסיוע שלו ניתן לשנות את הכרעת הדין אל משהו שהוא ברמה הרבה פחות חמורה.

    אין כל יתרון בלחשוב כי האמת תצא לאור, ואם חפים מכל פשע אין זה אומר כי יכולים להיות בטוחים כי הכול יתנהל ללא כל חשש מהבחינה הזו. רק קבלת יעוץ מול עורך דין תוכל להציג את המצב הזה מהבחינה המלאה והמקצועית דרך עיניו המקצועיות של עורך דין, ורק אז ניתן להגיע לידי החלטה יותר שקולה ולפעול על מנת להשיג את הכי הרבה בסיוע של כלים משפטיים שלאדם מן השורה הם אינם מוכרים באופן די נורמטיבי.

    היתרון של שירותי עו"ד בתחום התעבורה

    יש רשימה נאה של עורכי דין לענייני תעבורה שמציעים את השירותים שלהם, אבל במקרה שבו מאתרים עו"ד שגם יש לו ניסיון ופרקטיקה של עשרות של שנים עם תיקים שעבורם הביא אל תוצאות מוצלחות, לצד העובדה כי הוא מעניק שירותיו לתושבי העיר תל אביב – מקבלים את חבילת השירות האידיאלית.

    עורך דין תעבורה בתל אביב עם 30 שנות ניסיון

    עו"ד תעבורה תל אביב

    זקוקים לשירותיו של עורך דין תעבורה בתל אביב? תל אביב היא עיר שבה גם יש אוכלוסייה רבה, וגם יש בה תנועה מאוד ערנית לכל אורך שעות היום, החל מן האנשים אשר מגיעים לשם מכל הערים הסובבות לעוד יום של עבודה ועד לאותם האנשים שיוצאים בערב אל כל סוג של בילוי נעים. אולי בשל כל התנועה הערה הזו יש יותר מקרים של תאונות דרכים, של עבירות תנועה, כמו נהגים שמחפשים להאיץ כדי להגיע אל מקום העבודה בזמן וללא איחורים נוספים. זה בהחלט אינו תירוץ, וזה לא מה שיכול להביא אל הפחתה בענישה במידה ונתפסים. מה שכן, בחירה של עו"ד לדיני תעבורה בצורה נבונה יכולה להשפיע על התוצאות שלהן מייחלים. כדי לקבל את המענה המשפטי המקצועי ביותר, יש ליצור קשר בהקדם עם עורך דין תעבורה דוד גולן.

    עורך דין תעבורה בתל אביב: מקבלים הקלה בענישה

    זה אף פעם לא נעים או נחמד לגלות שמקבלים ענישה על נהיגה במהירות מופרזת – בייחוד באזורים שבהם לא מעט נהגים אחרים נוטים ללחוץ ולסחוט את דוושת הגז בכביש שהוא בינעירוני. אבל, חוקי התנועה נועדו על מנת לשמור על הסדר בכל מקום שבו הם נאכפים, ומשטרת התנועה עושה את עבודתה נאמנה בסיוע לאזרחים לנהוג ולהיות באזור שאינו מציב בפניהן סכנות בעקבות נהגים ואזרחים שאינם פועלים לפי הכללים.

    עורך דין תעבורה בתל אביב יכול לגשת אל כל מקרה ומקרה שכזה עם בחינה של העבירה אשר כביכול נעשתה, ובחינה של הדרך שלו להראות את הדברים מעינו של הלקוח שאולי מדובר בענישה עבור עבירה שבכלל לא נעשתה או שהיו גורמים מקלים במקרה שבו היא קרתה. עו"ד מיומן ידע לעבור על פני כל הראיות שנמצאות בידיו, ומהן להביא אל ענישה כמה שיותר פחותה, דבר ששווה את משקלו בזהב עבור לקוח שיכול אפילו להתקדם אל ענישה של מאסר בפועל.

    עו"ד דיני תעבורה שממוקם קרוב

    החשיבות של עורך דין המומחה בדיני תעבורה אשר יכול להעניק את השירותים שלו גם עבור לקוחות שממוקמים באזור של תל אביב בצורה נוחה היא רבה. לא כל אדם יכול להרשות לעצמו נסיעה ארוכה בכל פעם בה הוא צריך להעביר דבר מה או לשבת במשרד עורך הדין עבור עוד מקרה של פגישה דחופה לקראת המשפט וקבלת הדין.

    שירותי עריכת דין טובים הם גם כאלה שאר נוחים מבחינת המרחק בין הלקוח אליהם, ויש כאלה שבשל כך בוחרים משרד עורך דין מנוסה ומיומן ומומלץ, שבין היתר הוא גם כזה שממוקם בצורה הכי אידיאלית שאפשר באותה העיר שבה הם מתגוררים, או עובדים.

    עו"ד תעבורה מומלץ בתל אביב

    תל אביב היא עיר ללא הפסקה ולצערנו הרב זה אומר שיש פעילות רבה בדרכים גם ביום וגם בלילה. ככל שיש יותר פעילות, כך סטטיסטית יש יותר אנשים העוברים על החוק בדרכים ומסכנים את חייהם שלהם וחיים של רבים אחרים כמו עוברי אורח, נהגים אחרים ואנשים אחרים הנמצאים בכלי רכב אחרים בכבישים. משרד עו"ד דוד ואילת גולן, ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת במידה וקיבלתם קנס, זימון למשפט או חקירה במשטרה בגין עבירת תעבורה כזו או אחרת. במקרים רבים ניתן לסגור את התיק על ידי הוכחה של כשל אלקטרוני במכשור שגילה את העבירה או כאמור מסיבות אחרות שבגינן לא ניתן להרשות את הנאשם. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון וקבעו פגישה ללא התחייבות.

    עו"ד תעבורה תל אביב ועבירות תעבורה בתל אביב

    • שימוש בטלפון נייד – החוק לגבי טלפון נייד אינו מחודד עד הסוף ורבים חושבים שמותר להשתמש בטלפון אם הרכב עומד בפקק או ברמזור. בתל אביב יש הרבה פקקים ורמזורים ולכן גם נהגים רבים עושים שימוש רב במהלך היום בטלפון, בין אם לצרכי הנאה ובידור במהלך הנהיגה כמו רשתות חברתיות, יוטיוב וכד' ובין אם כדי לסמס לאדם אחר, לחפש אנשי קשר וכו'. החוק אינו מתיר שימוש בטלפון נייד אם הרכב עומד בפקק או ברמזור ורבים נופלים בכך. חשוב להתלוות אל עורך דין מנוסה המתמחה בתחום במקרה כזה.
    • נהיגה בשכרות – אחת העבירות החמורות ביותר בדיני התעבורה. אם נתפסתם נוהגים בשכרות, גם אם לא עשיתם תאונה או גרמתם נזק לרכוש או לאדם אחר – עדיין בית המשפט ירצה למצות אתכם את מלוא חומרת הדין.
    • מהירות מופרזת – בתל אביב יש הרבה פקקים אבל כאשר הכביש מתפנה בשעות מסוימות במהלך היום/הלילה אנשים מנצלים זאת כדי לנסוע במהירות רבה מעל המותר, נתפסים על ידי שוטרים ולא מבינים מדוע עצרו דווקא אותם.
    • תאונות דרכים – במקרה של תאונה חס וחלילה צד ג' יכול לתבוע אתכם, חברת הביטוח יכולה לתבוע ועוד.

    עו"ד תעבורה תל אביב – לעבוד עם הטוב ביותר:

    כאשר מדובר במשפט תעבורה אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם משרד עו"ד המתמחה בתחום וידע לתת לכם את השירות הטוב ביותר בנושא. בית המשפט יראה בחמורה עבירות תעבורה ולכן חשוב להיות מיוצגים על ידי עו"ד מנוסה שידע לחלץ אתכם מהמצב ו/או לכל הפחות להפחית את העונש. משרד עו"ד דוד ואילת גולן זמין לכל פניה מצדכם וישמח לעמוד לרשותכם.

    עורך דין מומלץ לעבורה בתל אביב

    המלצה לעורך דין תעבורה בתל אביב

    העיר תל אביב כוללת מאות אלפי תושבים הגרים בעיר ועוד למעלה ממיליון אנשים העובדים בעיר ונוסעים בדרכיה מדי יום. במהלך יממה אחת יש אלפי עבירות תנועה ויותר המבוצעות על ידי קהל הנהגים ואלה נתפסים על ידי השוטרים מסביב לשעון. אם אין לכם עורך דין תעבורה בתל אביב שיגן עליכם ויסייע לכם בהליך, אתם עשויים לספוג עונש כבד במיוחד. משרד עורכי הדין דוד ואילת גולן, מתמחה בתחום דיני התעבורה ופועל כבר 40 שנה בתחום במקצועיות רבה. עורכי הדין המנוסים במשרד, ישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת ולסייע לכם לטיפול בקנס או בהליך המשפטי שלכם.

    עורך דין תעבורה בתל אביב – האם ניתן לבטל קנס

    לעתים נדירות, בית המשפט מבטל קנס כספי במקרים מסוימים מאוד לדוגמא במידה ונמצא כי לא ניתן להוכיח את אשמתו של הנהג עבור הסיבה שבגינה הוא נתפס וקיבל את הקנס. הרי שניתן יהיה במקרה כזה לבטל את הקנס. כמו כן במקרים רבים ניתן יהיה להפחית את הנזק, בין אם מדובר בקנס, נקודות או עונשים כבדים יותר שיכולים להגיע גם לשנות מאסר בפועל. בעזרת עורך דין תעבורה בתל אביב, המתמחה בתחום זה ובעל ניסיון רב בתחום, תוכלו לקבל ייצוג מקצועי ואיכותי שיסייע לכם להפחית את הנזקים והעונשים שקיבלתם. האם זה בטוח? כמובן שלא. אולם ללא עו"ד המתמחה בתחום וגם כזה שיש לו ניסיון רב שנים – יהיה לכם בלתי אפשרי להצליח בזה בעצמכם.

    אילו דברים נכללים בדיני התעבורה?

    דיני התעבורה כוללים מגוון רחב של עבירות החל מנהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה ללא רישיון או עם רישיון פסול, תאונות ועוד. העונשים עשויים להיות החל מקנסות כספיים, דרך נקודות שעשויות להוביל לשלילה ועד מאסר בפועל ורישום פלילי. בעזרת עורך דין תעבורה מומלץ ומנוסה, תוכלו להפחית אתה העונש ובמקרים מסוימים לבטל את התלונה נגדכם ולסגור את התיק. אז אם אתם גרים בתל אביב או בסביבה ונקלעתם לסיטואציה לא נעימה אנא צרו קשר באתר או בטלפון, קבעו פגישה והתייעצו עם נציגי המשרד המקצועיים של משרד עו"ד דוד ואילת גולן.

     

    עו"ד תעבורה במרכז

    אם יש לכם רישיון נהיגה, היעזרו בעו"ד תעבורה במרכז מקצועי

    אתם מקבלים רישיון נהיגה ויוצאים לדרככם, בתקווה שלעולם לא תעברו עבירות נהיגה. אולם החיים חזקים מכל, ולעתים אתם נתקלים בצורך להתייעץ עם עורכי דין בתחום בגלל שלל סיבות. לא חייבים להיקלע לתאונת דרכים כדי להתייעץ ולקבל ליווי משפטי של עו"ד תעבורה תל אביב. לעתים, גם בעיית קנסות חניה ונהיגה מצטברים דורשים טיפול מתוחכם יותר אם לא הגיעו בזמן, אם הצטברו מבלי שטיפלתם בהם או שיש לכם השגות וערעורים עליהם. בתחום דיני התעבורה מטפלים בכל ענייני הרכב והנהיגה, כולל נהיגה בשכרות וכל תאונה שנגרמת כתוצאה ממנה. אם הייתם אתם הנפגעים כהולכי רגל, גם שם ייצגו אתכם עורכי הדין בתחום זה ויבטיחו את הזכויות שלכם לפיצוי ולמיצוי הדין עם הנהגים.

    עו"ד תעבורה במרכז מונע סיבוכים

    לכאורה, נדמה שאם רק מגיעים לפני השופט או הרשויות אפשר פשוט לטעון את מה שיש לכם לומר והכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. אולם במקרים רבים קורה שהייצוג העצמי מקל ראש בדקויות החוק ובאפשרויות שהוא מספק לתביעה להקשות עליכם את החיים. קנסות, ריבית, עונשי שלילת רישיון ואפילו מאסר ועבודות שירות הם חלק מהתוצאות של מי שלא הבין את החוק לאשורו ולכן הוגש נגדו כתב אישום מחמיר שהיה יכול להיראות אחרת לגמרי עם ייצוג משפטי.

    ליווי של עו"ד תעבורה במרכז אמנם אינו מבטיח זיכוי ודאי, אבל מונע הסתבכות נוספת בסעיפים של כתב אישום שעורך דין יכול היה לטפל בהם עוד לפני שנסגרו. את המשא ומתן ואת המגעים עם התביעה הניחו לעורכי דין אמינים ומנוסים, וכך תצליחו למנוע רבות מההשלכות של כתב אישום לא נוח לכם. התקשרו למשרד עו"ד לתעבורה דוד ואילת גולן, כדי לשמוע איך נוכל לעזור לכם על הצד הטוב ביותר.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support