ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תעבורה מומלץ

    עו"ד תעבורה מומלץ הוא עו"ד לכל החיים

    כל מי שנוהג מחזיק אצלו שם של עו"ד תעבורה מומלץ אחד לפחות, מניסיונו האישי או של מישהו שמוכר לו והוא סומך על דעתו. עורכי דין בתחום זה צוברים ידע רב על פקודת התעבורה, סעיפיה ותת סעיפיה, כולל כל גלגוליה השונים במשך עשרות שנים, ולכן המלצה על עורך דין ראוי בתחום זה לא תסולא בפז. דיני עבורה מלווים אתכם מהרגע שבו קיבלתם רישיון נהיגה לאורך כל חייכם. אתם עשויים להזדקק להם כאשר אתם עוברים עבירת תנועה קלה כמו חניה במקום אסור או אי ציות לתמרור כלשהו, וכלה בתאונות דרכים חמורות, חלילה, שבהן יש נפגעים.

    עבירות תנועה הן תמיד פתח לכך שירשיעו אתכם ותקבלו עונש מאסר, ולכן לא מומלץ להקל בהן ראש ולוותר על ייצוג של עורך דין טוב לענייני תעבורה.

    ליווי משפטי מקצועי ואחראי

    עורכי הדין שוברים את הניסיון שלהם מטפחים גם קשרים עם בעלי פקידים ברשויות. האמינות ושמם הטוב שלהם נבנים עם השנים, כך שכאשר הם מייצגים אתכם יש לכך משקל בבית המשפט ואפילו לפני כן, בזמן הדיונים בפרקליטות. עו"ד תעבורה מומלץ הוא כזה שיש לו מוניטין מוכחים בתחום, והוא מעמיד אותם לרשותכם בייצוג מסור ואחראי. מטיפול נכון בראיות נגדכם, צבירת נקודות שיש למחוק או לטפל בהן, יידוע על שלילת רישיון או פסילתו, ועד ליווי לאחר תאונות דרכים או בזמן נהיגה בשכרות – כל התפקידים של עו"ד מומלץ בתחום זה נעשים כראוי ובצורה מקצועית להפליא כבר עשרות שנים במשרד עורכי הדין מהמובילים בארץ, של אילת ודוד גולן. כדי לקבל ייצוג הולם, כדי לשמוע המלצות על ניסיון מוכח, התקשרו כבר היום כדי להתחיל לטפל בתיק שלכם בצורה מקצועית.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support