ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תעבורה מומחה ומנוסה

    כשכואבת השן פונים לרופא שיניים, וכשמקבלים זימון לבית המשפט עקב עבירת תנועה מחפשים עו"ד תעבורה. לא כל אדם יודע זאת, אך בעת שהשוטר או הפקח ניגש אליו כדי לתת לו קנס או זימון, יכול הנאשם לבקש להתייעץ עם עורך דין מקצועי. אנשים רבים אינם בקיאים ברזי דיני התעבורה ויכולים להפליל את עצמם במשפט. כדי להימנע מכך, חשוב לפנות לאיש מקצוע.

    באילו נושאים מתמחה עו"ד תעבורה

    עורך דין שיש לו הסמכה בדיני תעבורה צריך להתמצא בנושאים שונים. הכבישים העירוניים והבינעירוניים מזמנים מכשולים מאתגרים בכל עת. כל נהג עלול לבצע עבירה מסוימת ולהזדקק לסיוע משפטי. אלה כמה מבין הנושאים שבהם מטפל עורך הדין:

    • עורך דין לתאונות דרכים – תאונות הדרכים מתחלקות לדרגות חומרה שונות – החל מתאונה שבה נפגעו קלות שני הרכבים וכלה בתאונה קטלנית שיש בה גם הרוגים. נהגים הגורמים לתאונות עלולים להאשים את עצמם בגרימת תאונה ואף לגרום להפללתם בבית המשפט. עו"ד תעבורה יכול לסייע לנהג לצאת זכאי, אם יוכיח כי התאונה נגרמה בגלל תנאי כביש בעייתיים כמו שמן הנשפך על הכביש וגרם להחלקה או שדרה ראייה לקוי.
    • ההבדל בחומרת הדין – לעתים מואשם הנהג בעבירה חמורה יותר ממה שהיא התרחשה במציאות. לדוגמה, אדם אשר נהג בחוסר זהירות יכול להיות מואשם בנהיגה בקלות ראש שסיכנה את הנהגים האחרים והולכי הרגל. עורך דין מנוסה יכול להוכיח כי הנאשם נהג מתוך חוסר זהירות ולא מתוך קלות ראש, ויוביל להפחתה בעונשו.
    • נהיגה בשכרות – השוטר יכול לזמן את האדם לבית המשפט במקרה שבו התגלה בבדיקת הינשוף כי הוא נהג בהשפעת אלכוהול. עורך הדין יכול להוכיח כי הייתה תקלה בינשוף או שהוא לא עבר כיול.

    עו"ד דוד גולן – לזכות במשפט

    הייתם מעורבים בתאונת דרכים קטלנית ואתם בטוחים שזו אשמתכם? קיבלתם קנס גבוה בגלל חנייה במקום אסור ואתם חושבים להישפט? במקרים כאלה – כשיש ספק, אין ספק. אם תפנו אל עו"ד דוד גולן תקבלו את הסיוע המשפטי הנכון ותגדילו את הסיכויים שלכם לצאת זכאים מבית המשפט. זאת משום שלניסיון אין תחליף. המשרד של עו"ד גולן פועל כבר למעלה מ-20 שנה, ובו עובדים עו"ד תעבורה מקצועיים הבקיאים בכל דיני התעבורה הנהוגים בישראל.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support