ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עו"ד תאונות דרכים תל אביב

    מדינת ישראל פועלת רבות למניעות תאונות דרכים, אך הן ממשיכות לפגוע בתושבים. חוסר זהירות מצד הנהג או הולך הרגל, עלול להוביל לבעיות רפואיות מתמשכות של הנפגע. לא כל הנפגעים בתאונות יודעים את כל זכויותיהם, וכאן עו"ד תאונות דרכים נכנס לתמונה. באמצעות ייעוץ מקצועי, יכול הנפגע לתבוע את זכויותיו ולקבל פיצויים בגין הפגיעה הנפשית והגופנית שחווה.

    עו"ד תאונות דרכים – דברים שחשוב לדעת

    ברגע שעורך הדין מקבל את תלונתכם, הוא ניגש לעבודה ומתחיל לאסוף את המידע הרלוונטי עבורכם. עו"ד תאונות דרכים מתייעץ גם עם גורמים רפואיים כדי לאמוד את הנזק הגופני שנגרם ללקוח בעקבות התאונה. כשעורך הדין מצליח לצבור את כל המידע החיוני, הוא מכין כתב תביעה אשר ישמש את הלקוח בבית המשפט. עוד בשלב התאונה אפשר לעזור לעורך הדין שלכם לאסוף את המידע על ידי ביצוע השלבים הבאים:

    • תיעוד התאונה – לאחר התרחשות התאונה מומלץ להשתדל לשמור על קור רוח ולתעד את כל הפרטים – פרטי הנהג, מספר הרכב המעורב בתאונה, מקום התאונה וכדומה. אם אינכם יכולים לעשות זאת בעצמכם בגלל הפגיעה, בקשו מחבר שהיה עמכם ברכב לעשות זאת.
    • לפנות לגורם רפואי – חשוב לפנות מהר ככל הניתן לגורם רפואי ולוודא כי הרופא המטפל מתעד את כל תלונותיכם. כמו כן, חשוב לשמור על תיעוד רפואי לאורך כל הדרך, אשר יכול לכלול סיכום אשפוז מבית החולים, מרשמים לתרופות, אישורי מחלה עקב היעדרות מהעבודה, קבלות תשלום במרפאות מקצועיות ועוד. תיעוד זה ישמש את עורך הדין ויסייע לכם להשיג כספי פיצויים גבוהים יותר.
    • פנייה למשטרה – מומלץ לפנות לתחנת המשטרה בהקדם האפשרי כדי שהשוטרים יוכלו לתעד את האירוע ולהוציא עבורכם אישור משטרתי.

    עו"ד דוד גולן – להשיג את הפיצויים המגיעים לכם

    אם לאחרונה הייתם קורבן לתאונת דרכים ואתם ממשיכים לסבול מבעיות רפואיות המונעות מכם לבצע פעולות יום יומיות או לעבוד באותה האינטנסיביות שבה עבדתם לפני התאונה, זה הזמן לפנות אל עו"ד תאונות דרכים. אם אתם מחפשים עו"ד תעבורה מקצועי ומנוסה, פנו אל עו"ד דוד גולן. עו"ד עוסק בתחום התעבורה במשך כ-30 שנה, והוא יוכל לעזור לכם לזכות בבית המשפט ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support