ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    האם מומלץ להיעזר בעורך דין במקרים בהם נתפסתם על נהיגה בגילופין?

    כל נהג יכול להיכשל בבדיקת ינשוף לפחות פעם אחת בחייו. די אם יחזור ממסיבה סוערת בפאב או מאירוע חברה שבו הוא הרשה לעצמו לשתות רק כוס אחת, כדי שהשוטר או פקח התנועה ישלח דו"ח זימון לבית המשפט. כדי לצאת מהתסבוכת, דרושה עזרתו של עורך דין נהיגה בשכרות. זהו עורך דין המתעסק בדיני תעבורה, והוא בקיא בנושאים כמו נהיגה במהירות מופרזת או פסילת רישיון מסיבות שונות.

    עו"ד נהיגה בשכרות – מתי כדאי להיעזר בו

    אם בדיקת הינשוף גרמה לשוטר להאשים אתכם בנהיגה בשכרות, אינכם צריכים לקבל זאת כגזרה. אחרי הכול, העונש על נהיגה בהשפעת אלכוהול אינו פשוט – פסילת רישיון אשר לאחריה תצטרכו לגשת לטסט ולתאוריה מחדש, ולאחר מכן גם להיבחן על ידי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. מסיבה זו, חשוב לקבל את שירותיו של עו"ד נהיגה בשכרות, אשר יכול לסייע במקרים הבאים:

    • בעיה בהתנהלות השוטר – לעתים ניתן להוכיח כי היה פגם כלשהו בהתנהלות השוטר כלפיכם. אם זה המצב, ניתן יהיה להקל בעונש או לצאת זכאים.
    • לדעת מה להגיד – עורך דין מקצועי יכול להנחות אתכם לגבי הדברים שעליכם לומר בבית המשפט. נאשמים נוטים לסבך את עצמם, בייחוד אם יודו באשמה ויטענו להגנתם כי שתו כוס אחת בלבד.
    • בדיקה ללא ינשוף – ישנם מקרים שבהם לא ניתן לבצע בדיקת ינשוף, והשוטר מבקש מהנהג ללכת כמה צעדים מבלי לאבד שיווי משקל או לקרב את אצבעו לאף. בדיקות חיצוניות אלה נועדו לשלול השפעה של אלכוהול, אך הן נתונות להערכתו האישית של השוטר, ולכן עורך הדין יכול להוכיח שלא ניתן להסתמך עליהן.
    • תקלה בינשוף – אם הינשוף לא עבר כיול, הוא עלול להראות תוצאות בלתי נכונות ולהרשיע אתכם במשפט. בעזרת עו"ד נהיגה בשכרות ניתן להוכיח כי הייתה תקלה בינשוף ולהינצל מעונש.

    עו"ד דוד גולן – כי כל נהג טועה

    נהיגה היא עניין מורכב הדורש ריכוז וזהירות. לעתים גם הנהג הטוב ביותר נתפס כשהוא נוהג בהשפעת אלכוהול קלה, והוא זקוק לעזרתו של עורך דין טוב. משרד עו"ד דוד גולן מסייע לכל אדם שקיבל זימון לבית משפט עקב נהיגה בשכרות. המשרד עוסק בתחום דיני תעבורה כבר למעלה מ-20 שנה, ולכן הצוות שלו מיומן בהקלה או בביטול עונשים שהוטלו על לקוחות בגלל עבירות תנועה.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support