ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    עובד ציבור מירושלים זוכה מעבירת שכרות לאור פגמים שהתגלו בעבודת המשטרה

    בית המשפט לתעבורה בירושלים (כב' השופט י' רבלין) הורה על מחיקת התיק, שהוגש כנגד עבוד ציבור בכיר וותיק מירושלים, באשמה של נהיגה בזמן שכרות. כל זאת לאחר שנציגי לשכת התביעות בירושלים ביקשו מבית המשפט לחזור בהם מן האישום כנגד הנהג.

    הנהג, שהינו עובד ציבור מוכר וותיק בתאגיד המים העירוני של ירושלים, נעצר לפני כשנה (אוגוסט 2006) לבדיקה על ידי ניידת משטרתית בשעה 03:35 לפנות בוקר ושטר התנועה, אשר טען כי נודף מפיו "ריח אלכוהול חריף" ביקש ממנו כמעט באופן מיידי, לבצע שורה של בדיקות, בין היתר בדיקת נשיפה במכשיר ה"ינשוף". תוצאת הנשיפה הייתה 260 מק"ג מעט מאוד מעל המותר (240 מק"ג).

    סנגורו של הנהג, עו"ד דוד גולן מתל-אביב, גילה מעיון מעמיק בחומר החקירה כי בתהליך ביצוע הבדיקה הנשיפה נפלו פגמים רבים. מלבד ריח האלכוהול אותו יחס לו השוטר, כל שאר הסממנים הצביעו על כך שאין הצדקה להאשימו בנהיגה בשכרות.

    עו"ד דוד גולן: "העליהום הציבורי בכל הקשור לנהיגה בשכרות מביא לכך שלמשטרה אצה הדרך להגיש כתבי אישום, כמעט באופן אוטומטי בתיקי שיכרות, גם כאשר הראיות פגומות. במקרה הזה אדם היה עלול לאבד את רשיונו לשנתיים לחינם. אני שמח שהצלחנו למנוע זאת ושהצדק יצא לאור".

    24/06/2007

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support