ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהיגה בשכרות

    מכל עבירות התנועה החמורות, נהיגה בשכרות היא החמורה מכון בשל הפגיעה הקשה שהיא גורמת לאחרים ולא רק לנהג השיכור בעצמו. לא בכדי קבע החוק מידה מותרת של אלכוהול בדם הנהג, למרות שתרבות השתייה נפוצה בשנים האחרונות יותר ויותר. הדבר חמור במיוחד אצל בני נוער וצעירים שבטוחים שבגלל גילם הצעיר הם יכולים להמשיך לשלוט בהגה ונהיגתם למרות האלכוהול ששתו. זה לא נכון, כמובן, וההוכחות לכך מפוזרות למכביר בתיעוד הסטטיסטי של נהיגה בהשפעת אלכוהול והתוצאות החמורות שלה. כל נהג כזה שנתפס ורמת האלכוהול בדמו גבוהה מהמותר מאבד את רישיונו במקום ל-30 יום, ונפתחים נגדו הליכים משפטיים שבסופם הוא עלול לאבד את רישיונו לזמן ארוך יותר, או לספוג עוד ענישה. כאשר מדובר גם בתאונה שנגרמה כתוצאה משכרות המצב חמור הרבה יותר, גם אם אין נפגעים, חלילה.

    במקרה של נהיגה בשכרות ייצוג משפטי יפעל לטובתכם

    כל נהג שנפתחו נגדו הליכים שכאלה בגין נהיגה בשכרות יחשוב פעם נוספת אם להיתפס כך בפעם הבאה. אולם גם במקרה הראשון שבו נתפסתם במצב של נהיגה בהשפעת אלכוהול כדאי למזער את הנזקים לעתידכם, במיוחד אם בדרך נס לא גרמתם לתאונה עם נפגעים. בזמן ההליכים בבית המשפט ועוד לפני כן, בזמן החקירה בתחנת המשטרה לפני הגשת כתב האישום, רק ייצוג משפטי נכון מעניק לכם ליווי מקצועי ואמין שיחלץ אתכם מהשלכות חמורות בהרבה, אם תייצגו את עצמכם לבד. במקרים שבהם עלולה לקרות תקלה במכשיר הבדיקה המשטרתית – הינשוף המפורסם – יש גם סיכוי מסוים לחלץ אתכם מהרשעה כשמייצגים אתכם נכון. מכיוון שהענישה במקרים של נהיגה כזאת בהשפעת אלכוהול מחמירה בהרבה מהרגיל, דאגו לעצמכם לייצוג משפטי מעולה מהמדרגה הראשונה במשרד דוד ואילת גולן, עורכי הדין המובילים בארץ בדיני תעבורה.

    נהיגה בשכרות - אל תתמודדו לבד עם הליכים משפטיים לבד

    נהיגה בשכרות כל הדרכים לביטול העונש

    נסיעה ברכב היא דבר שאותו כל אדם בעל רישיון מבצע – במידה ויש לו רכב שאתו הוא יכול להתנייד לכל מקום ללא כל בעיה. מתי מתחילה הנסיעה ברכב להיות מקור לדאגה? כאשר אותו נהג אשר נכנס אל הרכב חוזר מבילוי לאחר ששתה לא מעט משקאות אלכוהוליים. בעבר, המודעות אל נהיגה תחת השפעה של אלכוהול הייתה נמוכה שכן שאנשים לא היו טורחים לחגור חגורה בשעה של הנסיעה, לא עבורם ולא עבור הילדים שנמצאים אף הם באותה הנסיעה. והיום? החוק מאוד ברור בעניין, הרבה בזכות העלאת המודעות על ידי מודעות ענק ופרסומות בטלוויזיה וברדיו, וכן והרבה בשל הגברת האכיפה והענישה. במקרים של נהיגה בשכרות, יש לקבל את המענה המשפטי המקצועי ביותר. עורך דין תעבורה דוד גולן ישמח לסייע בכך.

    כמות האלכוהול המותרת בנהיגה

    מהי למעשה נהיגה תחת ההשפעה של אלכוהול? לא מדובר בתחושה של אדם לגבי היכולת שלו לנהוג אלא מדובר בקביעה ברורה מאוד של החוק ;קביעה המגדירה מהי כמות האלכוהול אשר נמצאת בדם של האדם – ומה מוביל לכדי נהיגה במצב של שכרות. אדם אשר נמצא במצב של שכרות הוא לא אדם שתהיה לו אותה אפשרות של תגובה מהירה כפי שהוא יוכל לבצע ללא השפעה של אלכוהול בדם שלו, ולכן זה לעולם לא חכם להיכנס אל רכב ולנהוג לאחר שתייה של אלכוהול, אלא לנסוע עם נהג תורן או להזמין מונית שתחזיר את כולם הביתה בצורה הכי בטוחה וללא יצירה של נסיעה מסוכנת שסופה יכול להיות תאונה.

    עם ייעוץ משפטי ניתן להפחית את עונש נהיגה בשכרות

    יש הבדל גדול בין נהיגה במצב של שכרות ללא גרימה של תאונה לבין נהג אשר נתפס במצב של שכרות ועבר את הבדיקה של הינשוף שאולי לא התבצעה בצורה תקינה. לפעמים הדרך לייצג את הלקוח בצורה טובה היא על ידי מציאה של כשלים שהם בכלל טכניים והתרחשו על ידי השוטר שהיה בזירה או על ידי הינשוף שבו התבצעה הבדיקה של רמת האלכוהול אצל הנהג.

    ייעוץ משפטי נעשה על ידי עורך דין שהוא מומחה בדיני תעבורה, ועם הניסיון רב הוא מכיר את החוקים היטב וכן את כל הטעויות שיכולות להתרחש במסגרת של אותה הבדיקה. ההשלכות של נהיגה תחת שכרות יכולות להיות מרחיקות לכת, ועל כן זה קריטי לכל נהג שנתפס והחלו נגדו הליכים בעניין לקבל את הייצוג והייעוץ על יד עורך דין תעבורה כדי שהסיטואציה לא תתקדם לענישה מחמירה.

    עם ייעוץ משפטי ניתן להפחית את עונש נהיגה בשכרות

    מה עושים נתפסתם בנהיגה בשכרות? פונים לעורך דין מומחה

    נהיגה היא פעולה שאותה מבצעים בעלי רישיון כל הזמן. זו דרך נהדרת שאיתה ניתן לעשות כל מיני דברים כמו להגיע אל מקום העבודה, לבצע מגוון משימות חשובות ואף לצאת אל מקום של בילוי עם חברים בשעות הפנאי. הבעיה היחידה מתרחשת ברגע בו אדם שנוהג הוא גם כזה אשר שתה לשוכרה בערב הבילוי, דבר שאר נחשב בתור עבירה. כדי לקבל את המענה המשפטי המרשים ביותר, יש לפנות אל עו"ד נהיגה בשכרות בעל המומחיות הדרושה. אנו מדברים, כמובן, על עורך דין תעבורה דוד גולן.

     

    חוק נהיגה בשכרות

    נהיגה בשכרות: חוסר מודעות על הכביש

    נהיגה תחת ההשפעה של אלכוהול מובילה למצב של חוסר מודעות. הרוב המכריע של האנשים, אשר נקלעים לסיטואציה של תאונה כאשר בדמם יש כמות של אלכוהול שהיא גבוהה מן הכמות המותרת בחוק, בכלל לא יבינו כיצד הם לא הצליחו להגיב כפי שהם יודעים שהם יכולים בדרך כלל.

    זה מה שמביא נהגים לנקודה של שיקול דעת מוטעה ואחיזה בהגה למרות שהם צריכים באותו הרגע לתת לחבר שלא שתה לנהוג, או להמתין למונית שתיקח אותם באופן בטוח חזרה אל ביתם. הכמות שנקבעה לפי החוק כמותרת היא כזו אשר לא פעם משתנה כאשר לפעמים יש אפילו עוד מרחב של תנועה שעדיין לא מחשיב את הנהג בתור כזה שהיה תחת ההשפעה. זה עדיף שלא להתעסק עם כמויות מותרות, וכאשר ידועים שהולכים לשתות אלכוהול, פשוט למצוא מראש את הדרך חזרה מהבילוי מבלי לנהוג.

    כיצד ממזערים את הנזקים

    לאחר שכבר קרה המקרה שנהג נמצא על ידי שוטר נוהג כאשר הוא תחת ההשפעה של אלכוהול במבחן הנשיפה, יש הבדל מאוד גדול לבין הענישה שאר תתרחש כנגדו אם התפיסה הזו הייתה לאחר שאותו נהג היה מעורב בתאונה או שהוא נתפס באזור שבו ישנו שיטור מוגבר של משטרת התנועה מתוך היות המקום אזור בילוי שממנו עלולים לחזור נהגים כאשר הם שיכורים לפי ההגדרה.

    ככל שהנזק אשר נגרם הוא יותר גדול כך הענישה שצפויה לאותו נהג רק הולכת ומחמירה, בעוד רק הענישה על נהיגה במצב של שכרות היא לא ממש מקלה בין כה וכה. אנשים שנוהגים במצב של שכרות יכולים ליצור נזק רב לאנשים לסביבה ולעצמם, וכאן מערכת בתי המשפט נוהגת ביד קשה. הדרך היחידה לנסות ולמזער נזקים היא בסיוע של עורך דין, שלומד את הסיטואציה, ובהתאם לבקיאות שלו בתחום דיני התעבורה מביא אל תיק שבו התוצאה היא הכי טובה שניתן לצפות לה במסגרת הנסיבות שהובאו לאותה הנקודה.

    נהיגה בשכרות עונש קבוע

    נהיגה בשכרות עונש

    משרד עורך הדין דוד גולן יעשה הכול כדי לעזור ללקוח הנתפס על נהיגה בשכרות עונש קל יחסית.

    נהיגה בשכרות נחשבת לעבירת תנועה חמורה מאוד והעונש אליה כבד במיוחד. נהגים רבים הנתפסים על נהיגה בגילופין מאמינים כי ניתן לקבל עונש קל בלבד על עבירה מסוג זה, אך מדובר בטעות נפוצה מכיוון שבתי המשפט מתייחסים לעבירה מסוג זה בחומרה רבה ולכן כדאי מאוד במידה ונתפסתם בעבירה מסוג זה לקבל יצוג מעורך דין תעבורה המתמחה בנושא זה.

    האם לנהיגה בשכרות עונש קבוע

    נהג נחשב שיכור באחד משני מצבים: כאשר בגופו נמצא ריכוז של 50 מ״ג אלכוהול ב-100 מ״ל דם או כאשר נמצא ריכוז של 240 מק״ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף. בעקבות חילוקי דעות בדבר מהימנות מכשיר הינשוף הוחלט להרחיב את הרף הקבוע בחוק ל-290 מק״ג אלכוהול לליטר אוויר נשוף.

    בכדי להבין את הכמויות, כל שתיית אלכוהול מעבר לכוס בירה, כוס יין או וודקה מובילה לרף המותר בחוק.

    עונש המינימום הקבוע בחוק לנהיגה בשכרות הוא פסילה לשנתיים. נהג חדש צפוי לעונש חמור יותר. עונשים חמורים יותר יכולים להגיע לפסילה של ארבע שנים או יותר.

    כאשר אדם מורשע בנהיגה בגילופין, ישנם מספר עונשים אותם הוא יכול לקבל הכוללים: קנס, מאסר על תנאי ואף פסילה על תנאי.

    במרבית המקרים אדם יקבל עונש מאסר כאשר יתפס נוהג בגילופין בפעם השנייה או יותר. מקרה נוסף בו אלול אדם לקבל עונש מסר הוא כאשר כמות האלכוהול בדם עולה על כמות של פי 2.5 מהמותר בחוק.

    הרבה אנשים חושבים שניתן לסרב לבדיקת הינשוף. התשובה היא חד משמעית לא! אדם שמסרב לעבור בדיקת נשיפה או לחילופין למסור דגימה של דם או שתן לבדיקת מעבדה, צפוי לעונש מאסר של שנה או קנס בסך של 10,000, ובנוסף פסילת רישיון נהיגה לתקופה של שנתיים.

    עם מי ניתן להתייעץ לגבי עבירות תנועה

    משרד עורך הדין דוד גולן מוציא נהגים שנתפסו על נהיגה בשכרות. משרדינו מספק ייעוץ וייצוג למעלה מ-20 שנה לנהגים אשר נתפסו בעבירות תעבורה. צרו קשר היום לצורך ייצוג הולם.

     

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    תחושת שחרור מעולה משתחררת בגוף שלנו כאשר אנו שותים אלכוהול, לעיתים תחושה זו יכולה להגיע לאחר כוסית ולעיתים לאחר שני כוסיות, אך כאשר היא מכה בנו היא בהחלט יכולה להעניק תחושה נעימה ומחממת. אך מעבר לחום הגוף אלכוהול יכול להעניק לנו את תחושת הביטחון הזו שאנו יכולים כל מה שנבקש אפילו נהיגה בשכרות, וכאשר אנו נתפסים ככל הנראה שכל הבטחון שצברנו עם הכוסית השלישית או השנייה יתפוגג כמו קסם לא מוצלח. לכן במקרים שכאלו מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה דוד גולן, אשר יוכל להרגיע אותנו, להסביר את המשמעויות השונות ובעיקר לעזור לנו להמתיק את הדינים.

     

    נהיגה בשכרות – קריטריונים ואוכלוסיות מיוחדות

    החוק בישראל מגדיר מה היא נהיגה בשכרות על ידי שני אמצעים מרכזיים, הראשון הוא בדיקת דם אשר תבחן כמות של החל מ50 מ"ל בדם לכל ליטר של אלכוהול. שנית על ידי ריכוז אלכוהול באוויר נשיפה, אשר נבחן על ידי מכשיר ה"ינשוף". במכשיר זה זיהוי של מעל ל240 מיקרוגרם אלכוהול מעיד על נהיגה בשכרות.
    חשוב לדעת כי גם אנשים המסוגלים לשתות כמות גדולה של אלכוהול, עלולים להימצא שיכורים בבדיקות אלו ולכן לא מומלץ לנסות את מכשיר הינשוף.

    עם זאת ישנם אוכלוסיות שונות אשר האכיפה כנגדם תהיה מחמירה יותר והראשונים הם כמובן הנהגים החדשים, נהג רכב ציבורי בזמן עבודה, נהג שטרם מלאו לו עשרים וארבע ונהג ברכב מסחרי או רכב העולה על משקל 3500 ק"ג. אוכלוסיות אלו יחשבו שיכורים ברף נמוך יותר, כאשר הימצאות של כ50 מיקרוגרם באוויר או ב10 מיליגרם ל100 ליטר דם יחשבו כנהיגה בשכרות.

     

    עונשים עבור נהיגה בשכרות

    החוק קובע כי במרבית המקרים אין אבחנה בין הכמויות השונות, מהרגע בו נהג נתפס עם כמות אלכוהול שאינה מותרת הוא מוגדר כנהג המבצע נהיגה בשכרות. על כן העונש ה"יבש" הינו פסילת רישיון לשנתיים ובמקרים חוזרים תחת אותה שנה, אף לארבע שנים.

    לכן היוועצות קצרה עם עורך דין תעבורה דוד גולן, תאפשר לכל נהיגה החשוד בנהיגה בשכרות לנשום קצת אוויר ולהבטיח ייצוג הולם.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support