ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    נהגת זוכתה מנהיגה בשכרות בשל פגמים באופן ביצוע בדיקת השכרות ע"י המשטרה

    תושבת ראשל"צ נחלצה מהרשעה בעבירת נהיגה בזמן שכרות, שעונש המינימום הקבוע בגינה הוא שנתיים פסילה לכל הפחות, לאחר ששופטת בית המשפט השלום לתעבורה, דלית ורד, החליטה לזכותה מחמת הספק.

    הנהגת הורשעה לבסוף בסעיף אישום מופחת של נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, ונגזרו עליה 9 חודשי פסילה בפועל בלבד.

    שופטת בית המשפט לתעבורה החליטה לזכות את הנהגת מחמת הספק לאחר פגמים בעבודת המשטרה, אשר שוטריה לא הקפידו על הוראות היצרן של מכשיר הינשוף.

    אי ההקפדה על הנהלים הביאה ליצירת ספקות בכל הקשור למידת השפעת האלכוהול בדמה של הנהגת בעת הנהיגה. עם זאת, מכיוון שהנהגת הודתה במהלך דו-שיח שניהלה עם השוטרים, כי שתתה כמות לא מובטלת של אלכוהול מוקדם יותר אותו ערב, נימצא כי יש מקום להרשיעה בסיף האישום המופחת.

    עו"ד דוד גולן: "אין זה לצערי המקרה היחיד בו השוטרים שמפעילים את מכשיר הינשוף אינם נוהגים לפי הוראות היצרן. מי יודע כמה נהגים נפלו בפח בשל כך ואיבדו את רשיונם לתקופה ארוכה שלא בצדק? מכיוון שהמדובר בעבירה במישור הפלילי הרי שעל המשטרה לדייק בכל תג ותו על מנת שלראיה יהיה תוקף. בית המשפט גילה אומץ ונהג בהתאם לנסיבות שנוצרו".

    23/09/2007

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support