ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    משרד עורכי דין לתאונות דרכים

    אין אדם בישראל אשר יכול להיות חסין מפני תאונות דרכים. מעורבותו של נהג בתאונת דרכים עשויה לסכן את רישיונו באופן מידי כאשר קצין הביטחון עשוי לשלול את הרישיון בשלילה מנהלית. בנוסף לפרק זמן מוקצב בו הנהג מקבל שלילת רישיון (לרוב בין 30-90 יום) הרי שהוא גם נתבע על ידי המשטרה והמדינה בשל מעורבות בתאונה. אופי התאונה, כמות הנפגעים, חומרת הפגיעה ונסיבות אחרות יקבעו את מידת הענישה עליה יוחלט במשפט. כמו בכל תביעה אחרת גם במקרה זה חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה על מנת לא לחשוף את עצמכם לסיבוכים משפטיים מיותרים.

    עורכי דין תאונות דרכים – לדעת מה לעשות במקרה של תאונה

    האזרח הממוצע המעורב בתאונת דרכים עומד לפעמים אובד עצות לנוכח המצב החדש והבלתי נעים שאליו נקלע. ישנם כמה דברים חשובים שכל אדם צריך לדעת על תאונות דרכים:

    • לאסוף מידע – אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים חשוב לתעד את האירוע – מספר הרכב הפוגע, הפרטים המזהים של הנהג ועוד. גם כשאתם פונים לקבל סיוע מקצועי, עליכם לשמור את כל המידע הרפואי (כדוגמת מרשמים או סיכומי אשפוז) אשר יוכל לשמש אתכם בהמשך התביעה.
    • לפנות מיד לעורך דין – מעורבותו של עורך הדין בשלב מוקדם תמנע מכם לבצע טעויות אשר יכולות להעיב על תוצאות המשפט.. עורך הדין יסביר לכם כיצד עליהם לנהוג בכל שלב, אילו מסמכים להשיג וכיצד להגיב לשאלות החוקרים.
    • לערער על החלטה – אם אתם חושבים שבית המשפט נהג בחוסר הגינות כלפיכם ופסק לכם עונש חמור מדי מומלץ לפנות אל עורכי דין תאונות דרכים כדי לקבל ייעוץ מקצועי ולערער על ההחלטה.

    עו"ד דוד גולן – המומחה לדיני תאונות דרכים

    אם היית מעורב בתאונת דרכים וחשוב לך לשמור על הרישיון שלך – עו"ד תאונות דרכים דוד גולן הוא האדם הנכון לפנות אליו. לעו"ד גולן שנים רבות של ניסיון בתחום דיני התעבורה ותאונות הדרכים כמו גם היכרות מעמיקה עם כל סעיף בחוק – שדבר שיסייע לכם בהקלת העונש ובשמירה על הרישיון. המשרד של עו"ד גולן דוגל בעשיית צדק, והוא פועל בסוגי משפט שונים – בתי משפט צבאיים, אזרחיים ואף בבית המשפט העליון.

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support