ימי פעילות א’-ה’. ובימי ו’ וערבי חג: 8:00-13:00

9:00-18:00

שיחה ראשונה חינם

03-628-7500

  • en

במקרים דחופים

052-347-0202

קיבלתם דו"ח תעבורה? שללו לכם את הרישיון? אנחנו כאן כדי לעזור

    בית המשפט לתעבורה ברמלה מטרטר אזרחים לחינם ויתכן אף בחוסר סמכות

    עו"ד דוד גולן, בעליו של משרד מוביל בתחום התעבורה, העביר השבוע מכתב דחוף לכב' שר המשפטים, פרופ' דניאל פרידמן ולכב' שר התחבורה, שאול מופז, בדרישה כי יפעלו לשים קץ לטרטור המיותר של אזרחים אשר נדונו לעונשי פסילת רישיון נהיגה ואינם יכולים להפקיד את רישיון הנהיגה במזכירות בית המשפט, עד להמצאת מסמך המכונה "אישור מצב רישיון נהיגה" המונפק במשרד הרישוי.

    המדובר על מקרים בהם אין למפקיד רישיון נהיגה בתוקף (אם בשל העובדה שהוא כבר נשלל על ידי שוטר או הופקד כבר במסגרת תיק אחר וכו') וההפקדה מתבצעת באמצעות תצהיר. בשל העובדה שאין חיבור און-ליין בין מערכת המחשוב של בתי המשפט לבין זו של משרד הרישוי, הועבר הנטל להשגת המסמך על האזרח, למרות שאין לכך כל ביסוס בהוראות החוק.

    עו"ד דוד גולן: "לא ברור מדוע צריך במאה ה-21 לטרטר אזרחים בשל העובדה שמשרדי הממשלה עדיין עובדים עם אמצעים טכנולוגיים שמקומם מימי הביניים. מדובר על שימוש בכלים אלמנטאריים שקיימים בבתי משפט לתעבורה בארצות הברית ובמדינות מערב אירופה כבר למעלה מעשרים שנה. אני מצפה משרי המשפטים והתחבורה להיכנס לעובי הקורה ולהביא לפתרון מהיר של הסוגיה, על מנת למנוע את הטרטור המיותר מהאזרחים שספק אם נעשה בכפיפה אחת עם הוראות החוק. לצערי בית המשפט לתעבורה ברמלה הוא הבעייתי ביותר בנהלים המחמירים שהתווה לעצמו והביא לפגיעה קשה במספר נהגים שהפקדת הרישיון שלהם התעכבה אך ורק בשל כך".

    08/04/2007

    קרתה לך תאונה? שללו לך את הרישיון אנחנו נעזור לך, השאר פרטים ונחזור בהקדם

      חברה לבניית אתרים בניית אתרים
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support